Knudix Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kjøpte en komplett gamingpc fra komplett i mai i fjord. Nå i de siste 2 ukene har jeg fått problemer med bilde på skjermen. Det startet med små flekker med feil farger rundt på skjermen, men nå er det blitt mer alvorlige "blackouts" der bildet forsvinner i noen sekunder før det kommer tilbake. Lurer på om det er skjermkortet mitt som er i ferd med å ta kvelden. Har prøvd å legge inn drivere på nytt. Også byttet skjermkabel. Er det noen som vet noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 har du mulighet til aa sjekke kortet i en annen maskin? kan du oxo legge med f.eks. screenshot? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har du mulighet til å se i driveren på temperaturen på grafikkortet? Sjekk også at det ikke er for mye støv på kjøleribben på grafikkortet Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Skal skjekke det. Update: Har blåst litt støv av kortet, men tror ikke det er det som er årsaken, siden jeg får artifactsa allerede i startup screenen når jeg booter pcen... Endret 16. mars 2007 av Knudix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå