Gå til innhold

Nytt tastatur og mus! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei! Driver å setter sammen ny PC, men lurer veldig på hvilket tastatur og mus jeg skal velge. Vet ikke om jeg skal velge en pakke med mus og tastatur eller om jeg skal kjøpe løst.

Skal jeg kjøpe en sånn pakke med tastatur OG mus regner jeg med det blir Logitech MX5000. Dette settet synes jeg ser veldig fint ut.

Ellers har jeg sett på Logitech MX518 mus og Logitech Ultra-X Flat tastatur.

Hva ville dere valgt? Kanskje noe helt annet? Jeg spiller ikke, men "gaming-mus" osv. MÅ vel ikke spilles med.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MS Intell 3.0:

- Billig!

- Deilig å holde i

- Fungerer sykt bra som en gaming mus

Det tastaturet du har valgt (Logitech Ultra-X Flat tastatur) er sikkert bra...har aldri prøvd det, men sikkert ikke gale....

NB: MS Intelli 3.0 passe perfekt til Qck Steelpad....Musmatte også er ekstrem billig.

Mus+musmatte = 450kr

Er ikke galen pris spør du meg!

Endret av mesha
Lenke til kommentar
hahahah....intelli 3.0 er meint for gaming ... er du ikke oppdatert eller?
Er du grell? Vil tippe jeg er mer oppdatert enn 99,999% av nerdene her på hw.no :). Har heller aldri sagt at Intellimouse 3.0 ikke er ment for gaming, bare at han ikke trenger noe bedre enn det om han ikke spiller.
med gaming så menes det med fps spill, dvs. first person shooter spill....slik som: CS, Quake, HL2, BF2 osv.
Med spill menes alt av spill som tar i bruk musen.
Så en gaming-mus kan liksom kun brukes i spill som det der? Altså, skjønner ikke hva som gjør det til en gaming-mus. Det høres så.. teit ut.
Det som gjør en mus til en (god) gaming-mus, er f.eks høy DPI, DPI-skifte, at musen følger med på kjappe bevegelser, mange knapper (for de som lilker det), og andre egenskaper man kan få bruk for når man spiller.

Man trenger selvfølgelig ikke å spille for å ha bruk for en "gamer-mus." DPI-skifte er veldig nyttig til bl.a. dypetsing i Photoshop.

Lenke til kommentar
Det Saitek-tastaturet synes jeg er så sykt stygt jeg. Lys og tull. Skal nok heller ikke ha G5. Skal jeg ha logitech-mus tror jeg det blir MX518.

8188807[/snapback]

Lyset går ann og slå av...Har det selv og syns det er utrolig deilig å skrive på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...