vargaz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Windows Media Center, finner verken filmer eller bilder. windows media center vil ikke finne filmene mine lenger... jeg installerte nero en tur og nå virker ikke det som at WMC vil finne filmene.. noen tips til hvordan jeg kan fikse dette? det er 3 filmer som kommer som recently viewed, de kan jeg starte, men visst jeg leter opp dem i mappene finner ikke WMC dem... ser ut som at den leter etter feil filer... Noen tips til hvordan jeg retter opp dette? Det samme gjelder bildene... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Fikk fikset det selv nå... Endret 16. mars 2007 av vargaz Lenke til kommentar
Breakdown Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Windows Media Center, finner verken filmer eller bilder. windows media center vil ikke finne filmene mine lenger... jeg installerte nero en tur og nå virker ikke det som at WMC vil finne filmene.. noen tips til hvordan jeg kan fikse dette? det er 3 filmer som kommer som recently viewed, de kan jeg starte, men visst jeg leter opp dem i mappene finner ikke WMC dem... ser ut som at den leter etter feil filer... Noen tips til hvordan jeg retter opp dette? Det samme gjelder bildene... Jeg har dette problemet her nå!!!! Noen som kan si meg hvordan jeg fikser det?? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Gå ut i fra at det er codecrelatert. Slett / Fjern Nero. Det er kjent for å skape problemer for mediacenter. Og installer feks klite codecpack.. Fint om trådstartere hadde vært flinkere til å dele sine løsninger med folk! Hint hint!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå