sa|o Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 heisann. har ett lite problem med routeren (tror jeg?), det som skjer er at noen dager funker nettet fint (10mb/10mb fibernett) får 10000kbps dl og 8000kbps ul på itavisen sin testside. men de ganger det ikke funker så fint kan jeg være helt nede i 4mb dl men fortsatt ligge på 8000mb ul. pcen står i 1. etasje mens routeren står i andre, ca 10m unna hverandre (med noen vegger i mellom). det som også er litt rart er at den varierer voldsomt på signalstyrken, har vært dager den ligger stabilt på ca 90% signalstyrke, mens neste dag kan den ramle ned på 50-60%, uten at jeg i det hele tatt har rørt routeren. noen som har vært borti noe lignende? hvis det var tvil så er det denne routeren det er snakk om: http://www.hardware.no/tester/nettverk_og_...og_stabil/17735 har 1.7v av firmware. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 sjekke området rundt for forstyrrelser Lenke til kommentar
sa|o Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 hva kan det være? finner ingen andre trådløse nettverk i nærheten. kan tv forstyrre signalet? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 trådløse telefoner? har du satt kryptering på nettet? kan være at noen laster ned via ditt nett, logg deg på routern og sjekk hvem som har fått ip fra den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå