Snagga Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Specs i signatur... Jeg skrur paa pcen, skjermen er svart men ingenting skjer. Tastur og mus fungerer ikke (de er paa usb). Tok ut rammen, men hk piper ikke. Tok ut ram og hdd fortsatt ikke no pip. i gaar saa ordnet jeg ledningene saa det saa fint ut. etter dette saa skjerdet ingenting. tok ikke ut noen kabler. Takker for svar. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er det slik å forstå at du ikke får noen som helst reaksjon når du skrur på PCen.....alt er dødt? I så fall, hva slags strømforsyning(PSU) har du, og kapasitet på denne. Dobbelsjekk ledninger fra PSU og inn på hovedkortet. Spesielt den store 20/24 pins kontakten, og de små fire pins kontaktene som går hhv til CPU og Mobo. Kan jo være PSU som er helt gåen, men som oftest så det jo bare at denne er for svak eller at den begynner å bli sliten, og derfor ikke klarer å levere varene godt nok. Hvis alt feiler så ser jo forøvrig maskinen din så ny ut at du sikkert kan bruke garantien. Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 har resetta cmos, stromforsyningen er paa 750w og 60amp+ paa 12v railsa. pcen er brukt i ca 1 maaned den fungerte fint faar. Jeg bytta hk en gang, men ingen prob etter dette. Jeg har mekka en del pc for bare saa deter klart . Men dette er nytt for meg. Psuen har alltid fungert bare en maaned gammel i tillegg. har stor prob, har akkuratt avtalt stort lan i helga i tillegg :no:Takker for svar Takk for svaret forelopig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå