fotballkamera Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvordan er det med garantien på mp 3spillere... Tenker på creative... Visst man ødelegger en mp3spiller... skal man henvende seg til nettstedet elelr creative.com for reperasjon?? Og dekker de reperasjonen?? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det kommer jo selvfølgelig ann på skaden Er det en væskeskade, klemskade eller annen lignende skade du har påført produktet dekkes ikke det av garanti eller reklamasjonsrett. Du har forøvrig 5 års reklamasjonsrett på en slik sak, hvis ikke så er det to, litt usikker der. Du må henvende deg til der du kjøpte den for evt rep. Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Lyset har gått Så den funker helt bra men lyset virker ikke så ser ikke en dritt av skjermen... Har du noen tips til hvordan man kan få det til å høres ut som det er spillerens feil og ikke min?? Tror det blei litt fuktig rundt den i lommen min,... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Du leverer den selvfølgelig der du kjøpte den og sier at plutselig sluttet lyset å virke Kanskje du er så heldig å få byttet hele spilleren med en gang der du kjøpte den, om du har med deg kvittering \ alt tilbehør + eske. Mulig at de tar og sender den inn til verkstedet for reperasjon, de finner ut om alt slikt som væske \ klemskader, og da vil du få et pristilbud på reperasjon. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hør med nettstedet først. Antagelig henviser de deg videre til Creatives support, som er ganske greie, men nesten garantert skjønner hva som skal til for at lyset går. Om nettbutikken bare sender en ny uten videre, er det jo vel og bra, men ikke sats på å forsøke å skjule at den har vært utsatt for fuktskader om den ikke bare har vært utsatt for en "litt fuktig" lomme. Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Lol sendte den bare inn på mpx.no og 3 dager senere har jeg fått en ny spiller posten;) Glimrende Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Lolsendte den bare inn på mpx.no og 3 dager senere har jeg fått en ny spiller posten;) Glimrende 8255467[/snapback] Bra det ordnet seg, kjapp og fin service hos MPX vil jeg si! Lenke til kommentar
klatten Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Lolsendte den bare inn på mpx.no og 3 dager senere har jeg fått en ny spiller posten;) Glimrende 8255467[/snapback] Heihei, Stiff, er det ikke snart på tide å bytte navn til Penis-Markus? Penis-banden trenger litt mer rå muskelstyrke. Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Joda tenker på det penis hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå