Finnduz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Ja, alle skulle vell ønske at spillene kunne gjøre litt mer selv. Nå ser det ut som at min pc gjør dette til virkelighet. Jeg kan trykke"W" som er default framover, men etter og ha holdt denne inne litt + noen få museklikk begynner spillet og gjøre akkurat det jeg gjorde bare 1minutt senere (snakker om delay). Hva i alle dager er dette for noe? (Det skjer under alle spill). Spillene jeg har prøvd: GTA: Vice City GTA: San Andreas World Of Warcraft Just Cause ArmA: Armed Assault Supreme Commander Medieval II Total War Problemet omhandler alle disse spillene (sikkert flere også ettersom at det kun er disse jeg har installert på pc'en). Hva kan dette problemet komme av? Jeg har prøvd og oppdatere grafikk-kort driverene mine men uten resultat. (Nb, disse spillene kjørte utmerket før på full grafikk). Jeg har også prøvd og sette grafikken ned på alle spillene men problemet forsetter og komme. Hjelp meg! Kjører, Windows XP Pro. Mvh! Endret 15. mars 2007 av Finnduz Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Bruker du trådløst tastatur \ mus? Husker selv at jeg hadde omtrent det samme problemet, byttet til ordentlig kablet mus og tastatur og alt løste seg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ja for all del. Hvis du har en trådløs datamus og tastatur så bytt det ut så fort du kan. Er ikke noe å holde på med de trådløse tastaturene og datamusene etter min mening. Har da selvfølgelig hatt Trådløst sett før. Bytta det siste jeg hadde ut samme kveld eller neste dag. Det er rett og slett fordi jeg digger det gamle Compaq tastaturet uten Windows tast også har jeg en Cooltek Datamus med 1600 dpi heter det vel. Er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Eiraen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kan også være full load på CPUen din, ett eller annet program som kjører 100% av cpu, virusscan etc. Da vil alt du gjør settes i kø. Kan være noe malware/spyware du har. Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Nei, jeg er helt enig. Alt som er trådløst er alltid dritt. Så derfor har jeg ikke trådløs mus/tastatur. Om det hadde vært ville jo ikke spillet reagert på denne måten. Så fall ville dette skjedd i windows også. Men, det skjer bare ingame. Jeg har heller ingenting som kjører i 100% når spillet starter/eller har startet. Begynner og bli temmelig lei av dette nå. Hva annet kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hva er pc-spesifikasjonene dine? Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Litt / veldig unødvendig spørsmål siden pcen kjørte spillene utmerket før. Men likevell, her er de. MSI P965 NEO-F, P965, Socket-775 Intel Core 2 Duo E6700 2.67GHz XFX GeForce 8800GTX 600M 768MB XT 4GB Ram (Orker ikke finne type) Western Digital Raptor X 150GB SATA + + Dette her klarer disse spillene HELT fint. Flere forslag? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 - Har du gjort noen endringer i oppsettet av maskinen før problemet startet? - Hva slags strømforsyning har du? Dersom du har benyttet en PSU som du har hatt en stund så kan det hende at denne nå sliter med å levere nok på kursen til skjermkortet. Hvis PSU sliter under tung belastning så vil dette mest sannsynlig slå ut på skjermen som det mest merkbare. Prøv med en større PSU hvis du har, eller kan låne. Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 - Har du gjort noen endringer i oppsettet av maskinen før problemet startet? - Hva slags strømforsyning har du? Dersom du har benyttet en PSU som du har hatt en stund så kan det hende at denne nå sliter med å levere nok på kursen til skjermkortet. Hvis PSU sliter under tung belastning så vil dette mest sannsynlig slå ut på skjermen som det mest merkbare. Prøv med en større PSU hvis du har, eller kan låne. 8165964[/snapback] Hei. Jeg fikk låne en på jobb i dag men akkurat det samme skjer. Jeg kan ikke huske og ha endret på noe men spillene ser ut til og kjøre i 100% når dem starter. Det er vell ikke helt normalt? eller? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kan det være dll feil i windows? Prøv å boote fra Windows cd'en og velg reparer. Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 har du trege taster aktivert? Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Kan det være dll feil i windows? Prøv å boote fra Windows cd'en og velg reparer. 8168125[/snapback] Skal prøve dette. Får se om det gir noen resultater. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 når begynte dette å skje, eller har det holdt på hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå