tnex Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Hei. jeg et problem, jeg satte inn nye minne brikker på 1 gb hvær i pc'n. når jeg nå skal starte opp pc'n kommer det Microsoft Windows og logoen. det der står å loader i flere minutter og i flere timer. hva skal jeg gjøre? har prøvd flere plasser på hk, er det noen instillinger i bios btw? Endret 15. mars 2007 av tnex Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hmm, jeg får samme problemet i Vista hvis jeg ikke setter inn en CD (hvilken som helst) i CD-rommen under boot. Verden er rar. Vet ikke om dette vil hjelpe, men skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar
tnex Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Hmm, jeg får samme problemet i Vista hvis jeg ikke setter inn en CD (hvilken som helst) i CD-rommen under boot. Verden er rar. Vet ikke om dette vil hjelpe, men skader jo ikke å prøve 8162796[/snapback] ok, skal prøve det! Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har akkurat samme problem, for ikke formatert heller, stopper når jeg har trykt "enig" på avtalevilkårene. Hva kommer dette av? MvH HO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå