Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

dumping av fysisk minne, oppstarts problemer

Anbefalte innlegg

Hei

Har fått ett snålt problem, hver gang jeg starter opp maskina får jeg blåskjerm som forteller meg om dumping av fysisk minne, dette skjer kun hvis jeg ikke kjører blue orb II vifta mi på høyeste hastighet. CPU er ikke varm, og tempen ligger på 27 grader og mb på 19.

allikevel får jeg denne blåskjermen såfremt jeg ikke kjører viften på fullt. Når jeg førstes er inne i windows kan jeg belaste cpu så mye jeg vil uten at det skaper noen som helst problemer og har aldri opplevd blåskjerm under bruk. Maskina står ofte på i 2-3uker uten restart, så som sagt kommer dette problemet kun ved oppstart.

Har kjørt amd x2 3800 overklokket til 2800mhz i mange måneder uten problemer, men nå siden dette problemet oppstod har jeg klokket tilbake til vanlig hastighet, men problemet er der fortsatt.

Merklig nok skjer dette bare når jeg går inn i min normale windows xp, men det skjer ikke når jeg går inn i vista eller andre xp os.

Jeg trodde først det var hardware feil, eller feil pga varme, men jeg kan ikke finne noe galt, så nå begynner jeg å lure på om det rett og slett er noe galt med windowsen jeg bruker.

Noen som har tips til hva som forårsaker dette oppstarts problemet?

På forhånd takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...