Catoen87 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei! Har ett lite (STORT) problem med mitt x800gt som jeg har sammen med asus A8N32 SLI DELUXE, HK. Da jeg spiller CS, og bare da, henger skjermkortet seg med jevne mellomrom. noen ganger kort tid mellom hver gang, andre litt lengre tid i mellom. Den henger seg i.. tjah.. 10 sec. Etter noen "henginger" skjer det at hele greia stopper opp. skjermen slår seg av og må bare restarte maskinen. Det er ikke ekstra strømkontakt på kortet, som jeg trodde kanskje at man trengte på de fleste pciE kortene. Noen luringer med noen ennå lurere forslag? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 hvis det bare gjelder i CS.. er ikke dette lagg da? eller noe? hvilke temperaturer holder kortet? Lenke til kommentar
Catoen87 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Nei det er ikke lagg. litt usikker på tempen jeg. men kommer hvertfall opp en slags feil meld etter at den har hengt seg, så sant den ikke slår av skjermen og jeg må restarte da. kan finne ut av hva feilmeld det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå