gthansen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei , Jeg er på jakt etter en bra og enkel mp3 avspiller til pc , har noen kriterier 1 det viktigse er att man har en oversikt over hva man har på pc samtidig ser playlisten 2 må være enkel i bruk 3 ok om man spille av nettradioer på den håper att noen her har noen bra og annbefalle bør ikke være free ware , har testet ut noen media center men synes de blir tunge og bruke Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) WinAMP med et simpelt classic skin av fritt valg (eller se vedlegget mitt for hva jeg synes er det beste skinnet) vil gjøre susen. Dobbelklikker du øverst på rammen av WinAMP (classic skins) minimeres vinduet til en liten strek du kan dock'e øverst på skjermen. Da har du kun de mest elementære funksjonene, men kan bruke playlist og media-biblioteket om du også vil. Playlisten kan også minimeres og dock'es på samme måte som WinAMP. Har lagt ved det skinnet jeg liker best under (Simple1 Classic): simple1.zip Endret 16. mars 2007 av skag1 Lenke til kommentar
gthansen Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 takker for ditt svar har testet den ut en del i dag og mget fornøyd kommer til og bruke denne akkurat en slik jeg var på jakt etter meget engel og bruke var den også , så tusen takk for hjelpen og takk for skinnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå