turbonissen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Finnes det retningslinjer\lover på hvor lenge en bedrift kan vente med å svare meg på fakturahendvendelser? Sendte fax til bedrift 9februar, og har fulgt opp pr telefon og mail flere ganger. Snart 1 1/2 mnd siden min første hendvendelse. Begynner å bli utrolig frustrert mvh Bored Lenke til kommentar
Changis Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 har ikke retningslinjer for haand, men du kan sjekke forbrukerportalen.no og lovdata.no Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Svjv er det vel ikke noe som gir deg rett til svar innen X dager, hva er problemet med fakturaen? Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Har urettmessig mottatt faktura.. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har du gitt de beskjed, og kan dokumentere dette (kopi av brev/ mail o.l.), får du bare la de seile sin egen sjø. Beregning av renter og andre frister skal stoppe opp med én gang du bestrider kravet og så lenge du kan dokumentere at du har gjort dette, får du bare vente. Du kan jo også sende de en mail/ et brev der du skriver at pga manglende svar anser du denne saken som ute av verden (evt. gi de en frist). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå