LucarioX Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Fint å se at de holder på å utvikle dem nye Xboxen. Blir vel en PC dette? Synes kanskje 2012 er litt lenge, men på en annen side betyr vel det at de er fornøyde med 360 og ønsker å lage nye funksjoner til den osv... Kilde Endret 15. mars 2007 av Lyn Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 det er virkelig bra det er så lenge til da! så slepper man og punge ut masser av penger fordi man vil ha den nyeste! Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ja 2012, ca 5 år fra nå? Joda det høres fornuftig ut! Litt tidlig å begynne å glede seg, men har det i tankene..hehe.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 La oss si at både PS3 og Xbox 360 varer såpass lenge, da ville man ihverfall vere i stand til å presse hardwaren til det ytterste slik vi ser PS2 i dag. Så skal det bli spennende da og se kor mye meir futt det virkelig er i PS3 i lengden Eg syns det er bra eg at man har eit såpass langsiktig mål for konsollene Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ja, jeg skulle virkelig ønske at konsollene varer lenger. PC også for den saks skyld, ellers får konsollene konkurranse fra den fronten. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ja, jeg ble faktisk ganske lettet over at den neste generasjonen av konsoller ikke kommer før 2012, for da rekker jeg i allefall å nyte min Xbox 360 før jeg må kaste/selge den. Lenke til kommentar
patham Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Det mest spennende er hvilken av konsollene som gjør det best og hvilken som til slutt viser seg å mest kraft i seg. Hvis du ser på en lansering høsten 2012 så er det syv år siden 360 kom ut og syv år for en konsoll er slik vi liker det. Det beste er jo at de ikke skal gjøre det på samme måten som med xboxen da. Vips plutslig null nye spill og ikke noe form for støtte til det Men samtidig vil vi alltid ha noe bedre en det vi har Endret 15. mars 2007 av disabled Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 PS2 klarte seg i 7 år, og selv i dag har den prestert noen vanvittige spill. Så om det da tar 5 år til neste Xbox kommer så har i det minste utviklere litt tid på å bli kjent med den gamle før de må bli kjent med den nye. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Det mest spennende er hvilken av konsollene som gjør det best og hvilken som til slutt viser seg å mest kraft i seg. 8163106[/snapback] Vet egentlig ikke om det vil gå så mye på kraft fremover. Tror både 360en og PS3en er kraftige "nok" til det meste en skulle trenge. Tror det som blir mest utslagsgivende de neste årene er hvem som klarer å stille med den beste infrastrukturen og de beste utviklingsverktøyene. Med tanke på hvor store spillprosjekter har blitt for tiden, tror jeg at det viktigste blir å stille med verktøy som gjør at en kan få spillene til platformen unna "fort og effektivt" uten at mye tid går med på prosess, skriving av biblioteker, etc. Men det er selvfølgelig tipping fra min side. Og tror at i 2012 er konsollen som vi kjenner den i dag død. Håper iallefall det, satser på at når den tiden kommer så finnes det "bedre" løsninger. Hva det skulle være er imidlertid et godt spørsmål. Endret 15. mars 2007 av Cryovat Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vet egentlig ikke om det vil gå så mye på kraft fremover. Tror både 360en og PS3en er kraftige "nok" til det meste en skulle trenge. Da tror du feil. Mange av spillene som blir utviklet framover til PC er DX10 baserte og hvorvidt den enkelte konsollen klarer og håndtere en konvertering av spillet, kan ha mye og si. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kommer atter tilbake til et spørsmål jeg har stilt i mange tråder før, hvor mye vil du at spillene skal koste? Du vil alltid ha "store" spill av type Crysis, etc, men tror du vil finne at de fleste firmaene sliter litt med å finansiere ting av den typen. Og for de fleste mindre aktørene har begge kraften de skulle trenge til å få utløp for kreativiteten sin. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Bra at de venter såpass lenge. Bør være minst fem år mellom konsollene etter min mening. Xbox 1 hadde fortjent noen år ekstra. Vanskelig å spå om framtiden, men jeg vil tippe at den neste generasjonen vil komme uten diskbasert medium som DVD, Blu-ray etc., men satse kun på nedlasting/streaming av film, spill, musikk med mer. Xbox- og Xbox 360-spill vil kunne lastes ned på noen sekunder, eventuelt at de streames fra nettet. Ellers ser jeg for meg et nytt kontrollsystem av noe slag, men ikke nødvendigvis på samme måte som Wii. Jeg tror det er andre ting enn ytelse/grafikk som blir salgsargumentene da det allerede denne generasjonen med PS3 og X360 er bra nok. Hvis ikke må de i såfall komme opp med noen revolusjonerende spill som virkelig kan forsvare mange ganger kraftigere hardware enn vi har i dag. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vanskelig å spå om framtiden, men jeg vil tippe at den neste generasjonen vil komme uten diskbasert medium som DVD, Blu-ray etc., men satse kun på nedlasting/streaming av film, spill, musikk med mer. Xbox- og Xbox 360-spill vil kunne lastes ned på noen sekunder, eventuelt at de streames fra nettet. 8163395[/snapback] Tror ikke at diskbasert medium blir borte ved neste generasjon spillekonsoller. Dette vil ekskludere alle med smallbredband og alle uten bredband, og dette vil nok fremdeles være en stor del av markedet. Men hvem vet Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Med tanke på den rivende utviklingen det er innenfor teknologi er det nyttesløst å skal engang spekulere i hva den neste konsollen skal inneholde, for det endrer seg jo nesten fra dag til dag. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vanskelig å spå om framtiden, men jeg vil tippe at den neste generasjonen vil komme uten diskbasert medium som DVD, Blu-ray etc., men satse kun på nedlasting/streaming av film, spill, musikk med mer. Xbox- og Xbox 360-spill vil kunne lastes ned på noen sekunder, eventuelt at de streames fra nettet. 8163395[/snapback] Tror ikke at diskbasert medium blir borte ved neste generasjon spillekonsoller. Dette vil ekskludere alle med smallbredband og alle uten bredband, og dette vil nok fremdeles være en stor del av markedet. Men hvem vet 8163444[/snapback] Vel, jeg synes vi allerede ser tendensene med PS3 som krever firmwareoppdateringer for bakoverkompabilitet samt Tekken: Dark Resurrection, GT HD, Warhawk kun som nedlasting etc. I 2012 har nok "alle" i den vestlige verden tilgang på minst 100 Mbit trådløst bredbånd. Omtrent like vanlig som mobiltelefon i dag vil jeg tro. PS3 og X360 vil nok i 2012 være billigalternativet for de få som sverger til diskbaserte medier. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 2012? Wow, 5 år før nye PlayStation då Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Care hvilken som er kraftigst, bare man kan få spille spillene man vil. Makan til grafikkgeeker alle skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå