South_Bridge Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er det knekk som er tingen, eller brukes det helt vanlige? hvilket bruker du? med eller uten tråd? kom med linker! Alle dere gamere som har slitt ut ASD og W kan la vær og svare :-P Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Bærbar om jeg sitter på dét, ellers et helt vanlig tastatur. Ønsker meg dog Optimus Keyboard , kan være greit å ha som multipurposekeyboard. Lenke til kommentar
waerg34g Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ideelt for min del er laptop-tastatur med engelsk layout. De fleste programmeringsspråk er designet med engelske tastatur, og dermed benyttes tegn som er lett tilgjengelige der. Krøllparenteser, klammer, semikolon osv er direkte eller med shift, slik at man slipper alt-gr ol hele tiden. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 happy hacking tastaturet var fett! selv sitter jeg med et logitech ex110(trådløst)... men ser etter noe annet. og da etter et engelsk et grunnet begrunnelsen over :-) Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 happy hacking tastaturet var ikke særlig lett å oppdrive... heller ikke var det særlig billig(og med tanke på toll). Hva med disse buede tastaturene fra microsoft? tatt over for de alt for store "knekk"-tastaturene? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg er litt lei av alt alt gr opplegget, så et engelsk tastatur... Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 jeg har kun brukt norsk tastatur til nå... men jeg ser det at det kan kanskje bli litt mer effektivt uten alt gr Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg benytter et norsk tastatur med engelsk tastaturoppsett. Man lærer seg etterhvert hvor de forskjellige tastene er, derfor trenger man strengt tatt ikke korrekt merking. Enkelt å bytte fra norsk til engelsk oppsett med hurtigtaster. Engelsk for koding, norsk for skriving på forumet. Benytter forsåvidt tastaturet på Thinkpaden. Kunne ikke tenkt meg noe annet. Jeg foretrekker flate tastaturer ala Logitech DiNovo. Ørjan... Lenke til kommentar
Illus Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) happy hacking tastaturet var ikke særlig lett å oppdrive... heller ikke var det særlig billig(og med tanke på toll). Hva med disse buede tastaturene fra microsoft? tatt over for de alt for store "knekk"-tastaturene? 8162816[/snapback] Overkommelig pris spør du meg Har ingen erfaring med denne butikken dog Endret 16. mars 2007 av Illus Lenke til kommentar
Illus Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Benytter forsåvidt tastaturet på Thinkpaden. Kunne ikke tenkt meg noe annet. Jeg foretrekker flate tastaturer ala Logitech DiNovo. 8166659[/snapback] Hater tastaturet på min Thinkpad t60 .. Han som har funnet ut at Fn skal ligge lengst nede til venstre der Ctrl pleier være burde blitt sku**, hen** og druk*** på samme tid. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Du er ikke en verdig l33t-coder før du bruker dette tastaturet Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Å bruke happy hacker KB gjør deg like mye til hacker som det å ha en Mac gjør deg til grafisk designer... Poenget mitt er at hackere bruker de keyboardene som de synes selv er best, dvs at du bruker det keyboardet du synes er best. Nå er det vel forsåvidt bevist at keyboards som tvinger deg til å lære touch gjør at du, OVER TID, blir raskere på skriving. Endret 16. mars 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Illus Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Å bruke happy hacker KB gjør deg like mye til hacker som det å ha en Mac gjør deg til grafisk designer... 8167098[/snapback] Kan ikke se at det er noen i denne tråden som har ytret ønske om å bli hacker og/eller tror at et keyboardet gjør dem til grafiske designere ? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 happy hacking tastaturet var ikke særlig lett å oppdrive... heller ikke var det særlig billig(og med tanke på toll). Hva med disse buede tastaturene fra microsoft? tatt over for de alt for store "knekk"-tastaturene? 8162816[/snapback] Overkommelig pris spør du meg Har ingen erfaring med denne butikken dog 8166927[/snapback] Takk for linken! Mitt neste tastatur ligger allerede i bestilling! Også VELDIG enig angående FN tasten... herregud for en missplassert tast. CTRL skal ligge helt nederst til venstre, IKKE FN!! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ja, jeg hadde problemer med det i starten. Men det har gått seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå