Gå til innhold

Reaksjon ved useriøse innlegg

pumba50

Hvordan reagerer du?  

11 stemmer

1. 1. Hvordan reagerer du?

• Ignorere det - bidrar du til et rent forum.
      2
    • Kommentere det - bidrar du til å skitne til forumet.
      1
    • Rapportere det - Forhindrer andre fra å gjøre samme feil
      8
    • Rapporterer det og skriver "Rapportert!!" i tråden - Lager ekstra arbeid til moderatorene, samtidig som du understreker at du er en tulling som selv ikke følger reglene
      0

Anbefalte innlegg

Det er ikke galt å være politisk korrekt i de tilfeller hvor man kan være det, men politisk korrekthet er ingen substitusjon for egne moralske prinsipper; Da snakker jeg primært om hvordan folk reagerer, hvilke standpunkter folk tar og hvilke reaksjoner man foretar ved useriøse innlegg på forumet.

Hvis du opplever et useriøst innlegg, ignorerer du innlegget, kommenterer du det eller rapporterer du det?

Valg 1: Ignorere det, da bidrar du til et rent forum.

Valg 2: Kommentere det, da bidrar du til å skitne til forumet.

Valg 3: Rapportere det er det aller beste man kan gjøre for da hindrer man andre i å gjøre samme (eventuell egen) feil.

Jeg skal inrømme, det er ikke alltid like lett å holde oversikten over emnet i tråden, og noen ganger fristes man til å dra diskusjonen ut av sporet fordi en eller annen idiot sier noe som er helt totalt på bærtur (personlig ignorerer jeg det meste)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det avhenger av topic. Er det en saklig tråd holder jeg meg på matta. Men hvis det er en noenlunde useriøs tråd i seg selv, kan jeg gjerne la diskusjonen gå vel og lenge, og la dette resultere i warn og at tråden stenges.

Jeg kommenterer som regel usaklige innlegg, og med det er jeg også en av idiotene som skitner til forumet.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Det er ikke galt å være politisk korrekt i de tilfeller hvor man kan være det, men politisk korrekthet er ingen substitusjon for egne moralske prinsipper; Da snakker jeg primært om hvordan folk reagerer, hvilke standpunkter folk tar og hvilke reaksjoner man foretar ved useriøse innlegg på forumet.

Hvis du opplever et useriøst innlegg, ignorerer du innlegget, kommenterer du det eller rapporterer du det?

Valg 1: Ignorere det, da bidrar du til et rent forum.

Valg 2: Kommentere det, da bidrar du til å skitne til forumet.

Valg 3: Rapportere det er det aller beste man kan gjøre for da hindrer man andre i å gjøre samme (eventuell egen) feil.

Jeg skal inrømme, det er ikke alltid like lett å holde oversikten over emnet i tråden, og noen ganger fristes man til å dra diskusjonen ut av sporet fordi en eller annen idiot sier noe som er helt totalt på bærtur (personlig ignorerer jeg det meste)

8162416[/snapback]

tips: du glemte en 2,5: Kommentere om at du har rapportert.

Sette opp poll på dette? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...