Krankemot Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har bestillt ny pc, og gleder meg som en liten unge Dette gjorde jeg 13.3.07 og det sto at forventet sendingsdato var 13.3.07. Nå er det 15.3 og den er fremdeles ikke sendt. Hvor lang tid tar det før de sender pakken? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har bestillt ny pc, og gleder meg som en liten unge Dette gjorde jeg 13.3.07 og det sto at forventet sendingsdato var 13.3.07. Nå er det 15.3 og den er fremdeles ikke sendt. Hvor lang tid tar det før de sender pakken? 8162294[/snapback] De sender ut så fort de har alle varene på lager, handlet ny pc der selv også som ble circka en uke forsinket pga att de manglet en del til den, gå inn på din konto og se om det er en eller annen del de ikke har på lager. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Skal du bygge den selv etter er det Komplett som setter den sammen? Hvis sistnevnte så er det et par dagers venting fra du bestiller til den blir sendt tror jeg Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Skal bygge selv, og det sto at de hadde 100 stykker eller fler på lager av alt jeg skulle ha. Bør jeg ringe de eller sende en mail? Jeg trodde de pleide å sende ut samme dagen :S Takk for svar Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå