Vetahutt.2 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har vært ca80% fornøyd med filmer og levering i et års tid, men de har ALDRI besvart mine henvendelser på hverken tlf eller mail. Det er litt upraktisk når jeg nå 1) vil avslutte og 2) de har for første gang ikke registrert mottatt to filmer vi har sendt tilbake. Nå begynner jeg å ane ugler i mosen. En tydeligvis ikkeeksisterende kundeservice, og hva ser jeg på et søk i sesam på film24? Adm dir har ganske mange roller...brenner visst ikke for film, han der... Synspunkter, anyone? Vh Lenke til kommentar
Vetahutt.2 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 ganske fortvila over film 24, nå, så jeg spør igjen: bare jeg som ikke kommer fram til kundeservice her? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har klaget via mail noen ganger, på det "kontakt oss" skjemaet som ligger på hjemmesidene. Den lengste behandligstiden har vært en dag, korteste har vært 10 minutter... Lenke til kommentar
Vetahutt.2 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Så det finnes altså folk som svarer hos film 24. Hm... Hvorfor svarer de ikke meg, mon tro, jeg legger vekt på å være svært saklig og høflig i sånne henvendelser... Vel, jeg får stå på. Fint at du svarte, Wipeout. Har du vært uenig med dem om filmer sendt og ikke mottatt? Er kunden ansvarlig om posten roter den bort? (kan ikke egentlig se noen annen løsning i Film24's perspektiv) Vh. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Noen ganger er de trege til å sende ut nye filmer, men har ellers ikke hatt problemer med at filmer blir "borte" i poste o.l. Lenke til kommentar
terkje Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hadde 2 filmer som ble borte i posten på vei til film24 for et års tid tilbake. Sende mail og dette ordnet seg på en dag. Mulig de har mye og gjøre om dagen Lenke til kommentar
Vetahutt.2 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 ok, gutta. takker. Da regner jeg med det ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå