Gå til innhold

Fn-tast fungerer motsatt av hva den skal (bærbar)

Anbefalte innlegg

På min Fujitsu Simens Amilo-laptop (xp) har fn-tasten oppført seg litt rart i det siste. Dette gjør at når jeg skriver bokstaver, der fn-tasten skal brukes for å for eksempel skrive et tall, eks: k=2,, så kommer 2-tallet i stedet, og jeg må derfor holde inne fn-tasten for å skrive k. Dette er motsatt av hva det skal være. Jeg har helt sikkert bare kommet borti et eller annet som har gjort dette, men jeg aner ikke hva. Er det noen der ute som kan hjelpe meg?

(si ifra hvis jeg ikke forklarte dette godt nok)

Jeg var ganske usikker på hvor jeg skulle plassere dette emnet, men jeg tror at dette er riktig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På min Fujitsu Simens Amilo-laptop (xp) har fn-tasten oppført seg litt rart i det siste. Dette gjør at når jeg skriver bokstaver, der fn-tasten skal brukes for å for eksempel skrive et tall, eks: k=2,, så kommer 2-tallet i stedet, og jeg må derfor holde inne fn-tasten for å skrive k. Dette er motsatt av hva det skal være. Jeg har helt sikkert bare kommet borti et eller annet som har gjort dette, men jeg aner ikke hva. Er det noen der ute som kan hjelpe meg?

(si ifra hvis jeg ikke forklarte dette godt nok)

Jeg var ganske usikker på hvor jeg skulle plassere dette emnet, men jeg tror at dette er riktig...

8162098[/snapback]

Se om du finner en knapp det står i FN-blå num lock, du har mest sannsynlig brukt et eksternt tastatur og slått den på eller kommet borti feil Funksjonsknapp.

Bruker diNovo med min laptop og jeg får meg stadig en overaskelse når ikke enterknappen funker på laptopens eget tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...