skylinepower Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 hvorfor tar det så langt tid etter man har betsilt fra psdata til man får epost? er så irriterende, en gang dobbel bestilte jeg nesten men sjedde ikke da Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 hvorfor tar det så langt tid etter man har betsilt fra psdata til man får epost?er så irriterende, en gang dobbel bestilte jeg nesten men sjedde ikke da 8162072[/snapback] Mulig du ikke får bekreftelse før bestillingen er "godkjent". Du kan lett følge med på "Min side" hvordan det ligger an. Ellers er kanskje PSData rette klageinstans. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Ellers er kanskje PSData rette klageinstans. hva mener du med det? Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ellers er kanskje PSData rette klageinstans. hva mener du med det? 8163104[/snapback] At du ringer til psdata og forklarer problemme.. :-) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 det har kun gått nja 6timer og kanskje de hadde noe annet og gjøre da, bruker og se epost ifra de om morgene, men får se bare lurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå