Mato Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) da var det bare og komme seg inn på sidene EDIT : og få det java triket i første post så alle kan se det Endret 19. mars 2007 av FtZ- Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Kom igjen, folkens, jeg kan ikke gjøre alt selv. Your rank : Uber Clicker Your total clicks : 1,753,735 Endret 19. mars 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jepp. Men hva var det greiene med at man ikke kunne gjøre det for fort? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kanskje litt dumt å ha scriptet ute på forumet her, pga. de snikene av noen Singaporere... hvis de ikke har det allerede, da. Det kan fås på PM. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) jeg klikker som bare det men kan en bruke det scriptet i flere tabs eller funker ikke det? edit: flere må klikke ellers ligge vi under med 10 milioner i morra Endret 19. mars 2007 av maxila Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kanskje litt dumt å ha scriptet ute på forumet her, pga. de snikene av noen Singaporere... hvis de ikke har det allerede, da. Det kan fås på PM. 8190358[/snapback] hehe Sig-porene hadde scriptet lenge før oss Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 giev script på PM da eller whatever. For greater glory! Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kanskje litt dumt å ha scriptet ute på forumet her, pga. de snikene av noen Singaporere... hvis de ikke har det allerede, da. Det kan fås på PM. 8190358[/snapback] hehe Sig-porene hadde scriptet lenge før oss 8191054[/snapback] mulig å fått detta scriptet ? hadde vært fint. har et par pc'r stående og kunne godt tenkt meg å klikka oss opp til toppen igjen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hva faen har skjedd med Estland!? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Vil bare gjenta for de som skulle se tråden. Jeg har satt på to auto-klikkere somhar gått i ca ett døyn nå (på to forsljellige "pc'er"). På 24 timer så har de generert ca sekshundretusen klikk hver. Altså enkommatomillioner totalt. Ser at dette er omtrent 10% av alle klikkene til Norge. Vil derfor anbefale dere å sette på en slik automuseklikker, Men husk når dere konfigurerer programmet, så må en legge til at refresh (og konfirmasjons ruten) blir trykket ned for hver loop. Dette gjør at hvis noe går galt / serveren er full så vil siden automatisk bli oppdatert. Se innlegget til thor som har nr firehundreogsyv og er på side 21. (skrev tallene som bokstaver for å ikke røpe noe til spion-utlendinger) EDIT: Skal nå lage en idiotsikker guide (uten at det trenge konfigurasjon) som jeg kommer til å legge passord på og legge ut her. Endret 19. mars 2007 av Kurume Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Give teh script plz! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Post scriptet med masse feil i, også forklarer du under på norsk hva som er galt. Dermed klarer bare vi normenn å rette på det, for å så bruke det. Endret 19. mars 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 fra kl 5 i morgen tidlig setter jeg inn 1 pc på autoklikker'n, og fra 15 i morra setter jeg inn et par pc'r til. men hva er best autoklikker eller script ? Lenke til kommentar
d0z Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Dette virker egentlig ganske meningsløst. Hva er vitsen? Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Sidetjugeen ligger skriptet, ikke si tall, da forstår de fucka siggene! Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Meningsløst? det er som å si at OL er meningsløst. Nasjoner som konkurererer er vel ikke meningsløst. Her er det snakk om å få frem den nasjonalistiske gløden, og koble opp så mange pc'er med autoklikkere/script som overhode mulig. klikk for Norge. For Fedrelandet. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Kanskje litt dumt å ha scriptet ute på forumet her, pga. de snikene av noen Singaporere... hvis de ikke har det allerede, da. Det kan fås på PM. 8190358[/snapback] hehe Sig-porene hadde scriptet lenge før oss 8191054[/snapback] Da kan jeg legge det ut igjen. Hvorfor klarte ingen å spore det opp tidligere? Det tok meg to minutter. Edit: Ok, tok det vekk igjen. Har snikene dette Estland-skriptet, der man kommer rett til 991, eller det gamle, som teller oppover?! Bestem dere da. Endret 19. mars 2007 av Endre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Håper du la ut et feil ett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå