Gå til innhold

Klikk Norge til topps!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg synes dere er flinke. Nerdesport på høyt plan dette her. :whistle:

Ikke gi dere. Sverige har visst surmulende gitt opp. Nå er det bare å trette ut Singapore, og om noen få timer laller de puta nede i Singapore, da er det fritt frem for VikingNerdene :evil:

Lenke til kommentar
Jeg synes dere er flinke. Nerdesport på høyt plan dette her. :whistle:

Ikke gi dere. Sverige har visst surmulende gitt opp. Nå er det bare å trette ut Singapore, og om noen få timer laller de puta nede i Singapore, da er det fritt frem for VikingNerdene :evil:

8187189[/snapback]

 

Vel nå er det stor sjans for at de lar maskina stå på og autoklikke de og da ;)

 

Men hvordan er det dere kjører scriptene deres folkens? Noen som kunne laget en liten guide?

Lenke til kommentar
Jeg og.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
javascript:var ac=setInterval('ck()', 120); var autsm=setInterval('sc(false)', 110000);
:)

HVordan funker detta?

Bare å lime det inn i adressebaren? Legge til klikkene og lime inn på nytt?

 

EDIT: Ja man må visst lime inn på nytt hver gang... kjipt, med macro slipper man jo å gjøre noe i det hele tatt.

 

Men kan man kjøre scriptet i flrere Firefox vinduer samtidig og alle klikkene vil telle for "world stats" ?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Lim javascript:var ac=setInterval('ck()', 120); var autsm=setInterval('sc(false)', 110000); inn i adressefeltet og trykk enter.. :p

 

--

 

De kan jo ikke bare la autoklikkinga stå på, for man må sende inn hver gang man når 999 klikk. Så med mindre de har et mer avansert script enn oss går nok ikke det.

 

EDIT: Jepp Lakus, men den sender inn automatisk, men du må lime inn for hver gang, eller bare gå i adressefelt-tingen og hente den derfra.

Endret av Knut_
Lenke til kommentar
Lim javascript:var ac=setInterval('ck()', 120); var autsm=setInterval('sc(false)', 110000); inn i adressefeltet og trykk enter.. :p

 

--

 

De kan jo ikke bare la autoklikkinga stå på, for man må sende inn hver gang man når 999 klikk. Så med mindre de har et mer avansert script enn oss går nok ikke det.

8187226[/snapback]

 

Mange macroporgs som gjør dette til en lek, iMacros eller hva det nå heter (lenge siden jeg brukte det) funker fin-fint.

Lenke til kommentar

Fant dette i singapore-forumet forresten:

and to note, The server will only record clicks that are below 10clicks/sec. any more than that wont count in TOTAL. so opening many tabs WILL NOT HELP. different browers like IE, OPERA will add to total, but not tabs. ty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...