L4r5 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 send scriptet til meg også eventuelt legge det ut her? :o 8184331[/snapback] Kan jo ikke legge det ut da... Da bruker bare singapore folka det også Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 ønsker også scriptet når det er klart Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 jeg trenger også det scriptet. takker på forhånd for at noen gidder Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Dette er skriptet de bruker: javascript:var ac=setInterval('ck()', 120); var autsm=setInterval('sc(false)', 110000); Det var visst postet tidligere, dumme meg. Dahl, jeg tar gjerne imot en PM med det nye skriptet når det er ferdig. Endret 18. mars 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 da går jeg og legger meg.. setter på klikkeren da så da klikker vell den helt til jeg kommer hjem fra jobb i morgen tipper jeg Lenke til kommentar
superninja Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Prøv det her javascript:var ac=setInterval('ck()', 120); var autsm=setInterval('sc(false)', 110000); EDIT: Skarstad kom før meg. EDIT 2: Vi kan jo seie at vi fann noke super duper script som starta om igjenn og du berre kan la så på ei stund! Så er det egentlig noke som ikkje virka og ødelegge for dei Endret 18. mars 2007 av adot Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 men det vil vel de merke veldig raskt.. =/ Lenke til kommentar
superninja Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Vi kan jo og spamme ned forumet deira. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 er siden nede? 8184496[/snapback] Jeg komnmer ikke inn nå vertfall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 me neither... faen. Nå som jeg hadde en så god rytme inne Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Haha, så morsomt å lese at de prater om oss. :!: Latterkongen: lyst til å linke din runescape klikker?Bruker den som linkes i startposten her omkring... wat language is this huh? i go translate.. Å jeg ler. :!: quote:Originally posted by snop_coolz: they say we using runescape auto clicker...i saw the word runescape..and runescape is the first game that involves auto clicker Laughing Laughing hahaha... they not as clever as us.. we using codes already.. hahaha.. Edit: Haha, hva gjør det vel at siden er nede. Det er jo mer enn nok underholdning i å lese det de skriver i mellomtiden. velkommen å sgForums. håpe du fyrene spark deres arsenal Endret 18. mars 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Å lage skriptet ble vanskeligere enn jeg først hadde trodd. Det er lagt noen begrensninger som vil gjøre det vanskeligere. Først og fremst, kun 999 klikk kan sendes om gangen. Disse klikkene sendes ikke samtidig til serveren, men tar rundt 5 sekunder å sende. Når dette er gjort, blir brukeren sendt videre til rank.asp. Jeg tror jeg har klart å lage et fungerende skript nå, men siden er jo nede. Alle som vil ha skriptet, send meg en PM. Så sender jeg det når jeg vet om det fungerer. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Haha, så morsomt å lese at de prater om oss. :!: Latterkongen: lyst til å linke din runescape klikker?Bruker den som linkes i startposten her omkring... wat language is this huh? i go translate.. Å jeg ler. :!: quote:Originally posted by snop_coolz: they say we using runescape auto clicker...i saw the word runescape..and runescape is the first game that involves auto clicker Laughing Laughing hahaha... they not as clever as us.. we using codes already.. hahaha.. Edit: Haha, hva gjør det vel at siden er nede. Det er jo mer enn nok underholdning i å lese det de skriver i mellomtiden. velkommen å sgForums. håpe du fyrene spark deres arsenal 8184585[/snapback] hvilket forum? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 http://www.sgforums.com/?action=thread_dis...hread_id=242987 Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Siden er oppe igjen og Singapore leder. GO! GO! GO! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Klikk for Norge da! Jeg sendte inn og da hadde de 804k mer enn oss, og etter at jeg sendte inn 822K. DE DRAR FRA! Kom gijen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Siden er oppe igjen og Singapore leder. GO! GO! GO! 8186987[/snapback] Going! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå