zacko Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har akkurat vært i kontakt med komplett, hvor jeg kjøpte min Asus for 1 år siden. De hevder at garanti på batteri til laptop er 6 mnd, i forhold til forbruksloven da dette visstnok er en forbruksvare ! Kan noen med sikkerhet si at dette stemmer, eller evt ikke ? Har blitt hevdet her på forumet tidligere at det er 1 års garanti på batteri til laptops. Zacko Sorry for dobbel post, men dette haster da det må avgjøres i morgen. ! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Asus mener jeg at bare har 6 måneder så komplett har nok rett her. Men hør med andre og, er ikke helt sikker Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det er 6 mnd jeg har hørt..En kompis jobber på expert og har akkurat nevnt det for meg. Lenke til kommentar
zacko Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 okai. Den garanti tiden suger i så fall ;P Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 okai. Den garanti tiden suger i så fall ;P 8163100[/snapback] Ja, fy faen det skal være sikkert! 6mnd på batteri er latterlig, da hadde det egentlig ikke vært noe vits å ha garanti i det hele tatt, batteri på laptoper ryker som regel etter 2-3 år. Kan ikke si at 1 år var spesielt mye for PCen heller. Hadde aldri gått for den PCen om jeg visste om de garantivilkårene der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå