Gå til innhold

8900gtx og 8950gx2

Maniche

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis raptor hadde lest litt på den linken så kanskje han ikke hadde sagt b.s  ;)

8161357[/snapback]

Han hadde nok fortsatt sagt BullShit jo ;) Jeg leste der litt og det virker som det er ekte, men jeg tviler litt på at den infoen vil stemme helt. Tror dette er spekulasjoner. I hvertfall med tanke på 8950GX2, den tviler jeg STERKT på at kommer.

Lenke til kommentar

dere kan sikkert si hva dere syns/ håper å se fram til ;) trur kanskje denna kan bli litt "sticky", men så dere vet; jeg gleder meg til å se hvordan disse gjør det i praktisk!

EDIT: ja, jeg syns den virka litt wired, men vi får se :yes:

Endret av apoligize
Lenke til kommentar

Ikke for å være negativ, men siden de artiklene er basert på ren spekulasjon, så vil nok ikke denne bli sticky. Jeg vil sitere artikkelen nå forresten:

Nvidia has two more 80 nanometre cards. The Geforce 8900GT with 600MHz core and with a 256-bit memory interface comes with 512MB of 1800MHz GDDR3 memory.

Vel, det vil nok ikke komme noe 8900GT, fordi (jeg mener) at Nvidia har sluttet å bruke GT som betegnelse for "lillebrødrene" til toppkortene. F.eks det ble GTS i stedet for GT. Dette er ikke sikkert, fordi Nvidia skal jo lansere en GT verisjon, men det er i budsjettklassen. Det heter forresten 8600GT.

Lenke til kommentar
Ikke for å være negativ, men siden de artiklene er basert på ren spekulasjon, så vil nok ikke denne bli sticky. Jeg vil sitere artikkelen nå forresten:
Nvidia has two more 80 nanometre cards. The Geforce 8900GT with 600MHz core and with a 256-bit memory interface comes with 512MB of 1800MHz GDDR3 memory.

Vel, det vil nok ikke komme noe 8900GT, fordi (jeg mener) at Nvidia har sluttet å bruke GT som betegnelse for "lillebrødrene" til toppkortene. F.eks det ble GTS i stedet for GT. Dette er ikke sikkert, fordi Nvidia skal jo lansere en GT verisjon, men det er i budsjettklassen. Det heter forresten 8600GT.

8161501[/snapback]

det er jo også lengere ned på lista, men hvorfor ikke gt? hva med da 7800 var ny, så het jo den "billige" versionen "gt", mens den store het gtx :roll: men jeg syns ikke navna skal ha så mye å si om dette er riktig eller galt :nei:

Lenke til kommentar

Noen her som vet en circa dato på når Nvidia 8900GTX/GTS Serien blir sluppet? :hmm:

Skal ha en full oppgradering av PC'en i Mai/Juni. Så valget står mellom enten 8800GTX/GTS, eller 8900 Serien hvis den har kommet ut i sjappene i Mai/Juni. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...