pizzafordi Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) kan det knitre etter 3 dagers innspilling av varmgang, f.eks forsterker og høytalere trenger hvile, varme spoler etc. andre indikasjoner før varmgang etc, jeg vill spille høyt i små intervaller med god samvittighet at dem tåler det. uten å frykte at en diskant ryker. la merke til spesielt en metal sang så knitret det litt, kansje lavere kvalitet evt andre faktorer som gjorde det. lurte jeg om det var finito dynavoice. Eller blir dem bare mykere og mykere etter spilling. tester sang St.anger spiller på 5% natt volum og og alikevel hører jeg både noe lav skurr i venstre og høyre, også når jeg bruker balanse, for å splitte signalet fra venstre til høyre. muligens det er bare denne sangen som gjør det og jeg er fortsatt heldig, krysser neglene. faen. for spille diskanten på sangen se om det hjelper. Endret 16. mars 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kan være du har vært så uheldig og sprengt diskantene, men ta og sjekk alle koblinger først. De skal bli mykere etter innspilling, men de er ikke ferdig innspilt etter 3 dager da, er ikke "optimale" før etter noen måneder etter det jeg har erfart med mine VE-8 høyttalere. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 det er vel sjeldent en ødelgger begge 2 samtidig, eller veldig vanlig? alikevel så spiller de greit men alikevel så hører en noe som gjør at en stiller mistanke til at noe er svidd etc, ikke direkte hel sprent, og spiller graps graps graps men vetsje ? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Sikker på at det ikke er forsterker elller lydkilde da? Er anlegget koblet til en PC, så bør du sjekke innstillingene der. Hvis du har stilt på en equalizer e.l., så kan dette gi forvrenginger i lyden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva er det som er snakk om her? Hvilken forsterker og hvilke høyttalere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå