Arodin Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei, leste en artikkel på dagbladet eller vg, men finner den ikke igjen. Det omhandlet lansering av Commondore pc på cebit messa, det virka i hovedsak som en kraftig pc (bla 2stk topp grafikk kort) med commondore logo på kabinettet. Så ut som det var mulig å velge blant forskjellige utseender, likte det jeg så. Noen som har noe mer info rundt dette her? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=146371 Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 http://www.commodoregaming.com/pcshop/Home.aspx Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Preloaded with a C64 emulator, containing more than 50 classic games! Yeah! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Var snasne kabinetter da =) Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hva vil prisen ligge på? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Blir dette bare Hardware i ett commodore kabinett, eller har de også tenkt å lansere nytt amiga/commodore OS som kan brukes i disse boksene? Hadde vært veldig intressant om de hadde satset på ny/videre utvikling av os også synes jeg, samt spill og programmer. Er det bare hardware de kommer med tror jeg ikke det blir spesielt stor suksess, men kommer de med komplett pakke med spill etc så kan det nok være ett ganske stort marked, spesielt hvis prisen ikke blir altfor høy. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Etter specsa som vg la ut ser det nå ut til at den blir dyyyyyr. Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Der var artikelen ja, takk. Blir spennende å se noen prisantydninger her. Lenke til kommentar
Gamer_girl Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) uuh, lekkert kabinett det der ja ^^ gief Endret 15. mars 2007 av Gamer_girl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå