Bruker-93156 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Jeg satt meg ned med noen gamle bilder siden kameraet er på rep. Etter litt justeringer dukket dette bildet opp på skjermen. Hva syns dere? Edit: Kommentarer mottas Endret 15. mars 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Ikke for å bumpe eller mase på dere, men er det ikke noen som har noen synspunkter å komme med? Slakt mottas med glede... Marius Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Syntes bildene dine var Perfekte !! <33 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Syntes bildene dine var Perfekte !! <33 8183309[/snapback] Det er nettopp det Marius, bildene dine er så bra at det er vanskelig å komme med noe konstruktivt... Om det er riktig fokus på første bildet kan kanskje diskuteres, men jeg synes det funker bra sånn. Bra jobbet som vanlig. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Takk for det! Begge to! Selv om dere ikke finner noe negativt å si, så ønsker jeg at dere gjerne sier at dte var perfekt og bra. Slike bilder kan ofte være gode teknisk, men ikke falle i smak hos andre allikevell, og det er det jeg er ute etter. Når ingen sier noe kan man få følelsen av at andre ikke likte bildet, og dermed tror man at bildet ikke er bra, selv om det kanskje er det Ang. fokus så er jeg enig. Vind og liten dybdeskarphet gjorde det vanskelig. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Får være kijp trekke frem det negative: Bilde nr.1 har etter min mening litt for liten dybdeskarphet. De fremre bladene virker en anelse forstyrrende. Er også et hvit, uskarpt felt som kan virke litt plagsomt bak objektet. Litt midtstillt Bilde nr.2 lider av slurvete etterbehandlig, noe jeg syntes er ødeleggende for et potesiellt godt bilde. Glorien rundt trærne ser forkastelige ut. Men: Veldig flotte motiver fanget på en god måte! Endret 23. mars 2007 av .:stinky:. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hehe, morro å lese innlegget ditt. Det meste (Utenom den hvite flekken) var med meningen. Det er flere som har påpekt glorien, men jeg bruke Shadow/highliths med vilje for å få det slik, så jeg tror det bare kommer på smak og behag. Jeg skal ut senere i vår å da bilde av dalen igjen, en dag det er fine skyer på himmelen... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Bilde 1 var rett og slett deilig:) Godt jobbet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Bilde 1 var rett og slett deilig:) Godt jobbet. 8221295[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå