Gå til innhold

Ipaq får ikke sendt bildevedlegg i epost

johnped

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en HP ipaq 2750 hvor epost programmet er riktig satt opp, jeg både sender og mottar post med den.

Men når jeg prøver å sende med et bilde, så finner jeg ikke frem til filen som ligger på et cf kort.

Når jeg kopierer fila over til Mine dokumenter og så skal hente den derifra, så får jeg beskjed om at fila må ligge på et minnekort.

Filformatet er jpeg

Hva skjer..? Virker jo ganske så merkelig.

Har prøvd å komprimere kraftig, men det har heller ikke noe med størrelsen på fila å gjøre heller.

Tetstet ut programmet HP image zone også, var en sende mulighet der også, men fungerte heller ikke.

På forhånd takk !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres merkelig ut! hva skjer on du skrur av pda, tar ut minnekort og legger til bilde i fra My documents? har du brukt no registry hack for å automatisk legge vedlegg fra e-post på minnekort, andre tweaks evt prøver du å sende fra kamera applikasjonen der bilder er satt til å lagres automagisk på minnekortet? :-)

Hei

Jeg har en HP ipaq 2750 hvor epost programmet er riktig satt opp, jeg både sender og mottar post med den.

Men når jeg prøver å sende med et bilde, så finner jeg ikke frem til filen som ligger på et cf kort.

Når jeg kopierer fila over til Mine dokumenter og så skal hente den derifra, så får jeg beskjed om at fila må ligge på et minnekort.

Filformatet er jpeg

Hva skjer..? Virker jo ganske så merkelig.

Har prøvd å komprimere kraftig, men det har heller ikke noe med størrelsen på fila å gjøre heller.

Tetstet ut programmet HP image zone også, var en sende mulighet der også, men fungerte heller ikke.

På forhånd takk !

8161116[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...