hazzie Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Personligheten hennes. Ikke si det ikke er en del av kroppen, for det er det for meg 8161534[/snapback] Gay (no offence) Rompa så klart Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Halsen og kinnben/øyne. Slanke fingre er et absolutt must! Liker ikke korte feite pølsefingre! Ellers er hoftene på topp 5 Slanke lange ben. (Liker ikke stygge knær heller) Leit også å bli skuffet over tærne/føttene. Når dette er i boks, så er personligheten det eneste som kan få dette "korthuset" til å flle sammen. Du kan være så fin du vil, men er du "høy på pæra" osv så faller kortene fort. Type? Marit Larsen er en salig blanding av det hele. Veldig pen med en touch av uskyldighet! Endret 16. mars 2007 av Master Chiun Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Annsiktet ---> rompa ---> figur ---> Heysan søta! Håper trådstarter kan få rettet topic til riktig rettskrivning! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg må si at rumpen, lårene og de området der er høyest på min liste. En såkalt timeglass figur er utrolig sexy, men den skal ikke være sånn skikkelig skinny eller noen deler som er mye større enn andre, symetri altså Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Lepper , samt selve ansiktet, hvordan det er utformet, symetri i ansiktet. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Lepper og øyne, liker fine øyner og fyldige lepper. Også teller Rompa endel, og låra. Puppene er bare et plus. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Syntes det er viktig at dama er myk også jeg... Men må si jeg liker godt lår og rompe!... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) må bli ansiktet ja, vis hun ligner på bestemor Sjøstygg ¨så hjelper det lite at hun har bra rompe, paper or plastic dont help (men seff personlighet går foran ) Endret 16. mars 2007 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ingenting er bedre enn et vakkert ansikt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Lepper og øyne, liker fine øyner og fyldige lepper. Også teller Rompa endel, og låra. Puppene er bare et plus. 8169529[/snapback] Kan denne passe? Lenke til kommentar
Juden Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Ingenting er bedre enn et vakkert ansikt. 8171371[/snapback] Hva er bedre enn et vakkert ansikt, fine former og en deilig mage. Unni Major har alt det der! Endret 16. mars 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 jeg synes puppene er mest sexy Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 jeg synes puppene er mest sexy 8171466[/snapback] Kåtsekk! Her prøver vi gutta å avkrefte myten om at guttene kun tenker på bryststørrelse, så kommer du og ødelegger! Brysta har NESTEN minst å si, etter rumpe, mage, lår og ansikt. For det er noen vi ikke rår over og jeg syns ikke man skal dømme noen etter noe de ikke har kontroll over! En jente som har alt, utenom enorme pupper er gull verdt, synd jeg ikke syns det samme om det er motsatt Lenke til kommentar
Juden Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 jeg synes puppene er mest sexy 8171466[/snapback] Kåtsekk! Her prøver vi gutta å avkrefte myten om at guttene kun tenker på bryststørrelse, så kommer du og ødelegger! Brysta har NESTEN minst å si, etter rumpe, mage, lår og ansikt. For det er noen vi ikke rår over og jeg syns ikke man skal dømme noen etter noe de ikke har kontroll over! En jente som har alt, utenom enorme pupper er gull verdt, synd jeg ikke syns det samme om det er motsatt 8171530[/snapback] De har jo ikke kontroll over ansiktet heller da Marius. Stakkars de som ikke har et så vakkert ansikt. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) jeg synes puppene er mest sexy 8171466[/snapback] Kåtsekk! Her prøver vi gutta å avkrefte myten om at guttene kun tenker på bryststørrelse, så kommer du og ødelegger! Brysta har NESTEN minst å si, etter rumpe, mage, lår og ansikt. For det er noen vi ikke rår over og jeg syns ikke man skal dømme noen etter noe de ikke har kontroll over! En jente som har alt, utenom enorme pupper er gull verdt, synd jeg ikke syns det samme om det er motsatt 8171530[/snapback] liker alle bryststørrelser, små og store. det er også store forskjeller på størrelse når det kommer til rumpe, lår, mage og ansikt. :)alt er genetisk bestemt Endret 16. mars 2007 av larshaugli18 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 jeg synes puppene er mest sexy 8171466[/snapback] Kåtsekk! Her prøver vi gutta å avkrefte myten om at guttene kun tenker på bryststørrelse, så kommer du og ødelegger! Brysta har NESTEN minst å si, etter rumpe, mage, lår og ansikt. For det er noen vi ikke rår over og jeg syns ikke man skal dømme noen etter noe de ikke har kontroll over! En jente som har alt, utenom enorme pupper er gull verdt, synd jeg ikke syns det samme om det er motsatt 8171530[/snapback] De har jo ikke kontroll over ansiktet heller da Marius. Stakkars de som ikke har et så vakkert ansikt. 8171589[/snapback] Ikke det? Få nok søvn, drikke mye vann, sminke, positivt uttrykk (Smile), spise riktig... Alt hjelper ansiktet til å se bedre ut. Men uansett så setter jeg et ansikt forran brysta, så en diskusjon om dette gir liten mening. Enkelte ganger må man bare ha flaks Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 jeg synes puppene er mest sexy 8171466[/snapback] Kåtsekk! Her prøver vi gutta å avkrefte myten om at guttene kun tenker på bryststørrelse, så kommer du og ødelegger! Brysta har NESTEN minst å si, etter rumpe, mage, lår og ansikt. For det er noen vi ikke rår over og jeg syns ikke man skal dømme noen etter noe de ikke har kontroll over! En jente som har alt, utenom enorme pupper er gull verdt, synd jeg ikke syns det samme om det er motsatt 8171530[/snapback] liker alle bryststørrelser, små og store. det er også store forskjeller på størrelse når det kommer til rumpe, lår, mage og ansikt. :)alt er genetisk bestemt 8171705[/snapback] Puppene/ansiktet er det eneste du ikke klarer å forandre med trening og å spise riktig. Det finnes selvfølgelig noen gener som gjør det vanskelig, men miljø ender ofte opp med å være mye viktigere enn arv når det gjelder utseende. Med riktig bruk av sminke kan det meste i ansiktet bli helt i orden det også. Eneste måten å "ordne" med puppene er operasjon eller legge på seg nok på resten av kroppen til at noe ender opp i brystene. Og jeg er enig med de som sier at bryststørrelsen ikke er viktig. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg liker best, men et ansiktet er veldig viktig, syns jeg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 ... Magen, kanskje... Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Ansiktet på en klar førsteplass, hele figuren, og så magen. En bra helhet er supersexy, det samme er flate og kanskje litt veltrente mager.. :!: Endret 17. mars 2007 av Machius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg