Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexieste delen av kroppen? (Bare for gutter)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halsen og kinnben/øyne.

 

Slanke fingre er et absolutt must! Liker ikke korte feite pølsefingre!

 

Ellers er hoftene på topp 5

 

Slanke lange ben. (Liker ikke stygge knær heller)

 

Leit også å bli skuffet over tærne/føttene.

 

Når dette er i boks, så er personligheten det eneste som kan få dette "korthuset" til å flle sammen. Du kan være så fin du vil, men er du "høy på pæra" osv så faller kortene fort.

 

Type? Marit Larsen er en salig blanding av det hele. Veldig pen med en touch av uskyldighet!

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

må bli ansiktet ja, vis hun ligner på bestemor Sjøstygg ¨så hjelper det lite at hun har bra rompe,

 

paper or plastic dont help ;)

 

(men seff personlighet går foran )

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Lepper og øyne, liker fine øyner og fyldige lepper.

Også teller Rompa endel, og låra. Puppene er bare et plus.

8169529[/snapback]

 

Kan denne passe?

Lenke til kommentar
jeg synes puppene er mest sexy :)

8171466[/snapback]

 

Kåtsekk!

 

Her prøver vi gutta å avkrefte myten om at guttene kun tenker på bryststørrelse, så kommer du og ødelegger!

 

Brysta har NESTEN minst å si, etter rumpe, mage, lår og ansikt. For det er noen vi ikke rår over og jeg syns ikke man skal dømme noen etter noe de ikke har kontroll over!

 

En jente som har alt, utenom enorme pupper er gull verdt, synd jeg ikke syns det samme om det er motsatt :no:

Lenke til kommentar
jeg synes puppene er mest sexy :)

8171466[/snapback]

 

Kåtsekk!

 

Her prøver vi gutta å avkrefte myten om at guttene kun tenker på bryststørrelse, så kommer du og ødelegger!

 

Brysta har NESTEN minst å si, etter rumpe, mage, lår og ansikt. For det er noen vi ikke rår over og jeg syns ikke man skal dømme noen etter noe de ikke har kontroll over!

 

En jente som har alt, utenom enorme pupper er gull verdt, synd jeg ikke syns det samme om det er motsatt :no:

8171530[/snapback]

 

 

De har jo ikke kontroll over ansiktet heller da Marius. Stakkars de som ikke har et så vakkert ansikt.

Lenke til kommentar
jeg synes puppene er mest sexy :)

8171466[/snapback]

 

Kåtsekk!

 

Her prøver vi gutta å avkrefte myten om at guttene kun tenker på bryststørrelse, så kommer du og ødelegger!

 

Brysta har NESTEN minst å si, etter rumpe, mage, lår og ansikt. For det er noen vi ikke rår over og jeg syns ikke man skal dømme noen etter noe de ikke har kontroll over!

 

En jente som har alt, utenom enorme pupper er gull verdt, synd jeg ikke syns det samme om det er motsatt :no:

8171530[/snapback]

liker alle bryststørrelser, små og store. det er også store forskjeller på størrelse når det kommer til rumpe, lår, mage og ansikt. :)alt er genetisk bestemt

Endret av larshaugli18
Lenke til kommentar
jeg synes puppene er mest sexy :)

8171466[/snapback]

 

Kåtsekk!

 

Her prøver vi gutta å avkrefte myten om at guttene kun tenker på bryststørrelse, så kommer du og ødelegger!

 

Brysta har NESTEN minst å si, etter rumpe, mage, lår og ansikt. For det er noen vi ikke rår over og jeg syns ikke man skal dømme noen etter noe de ikke har kontroll over!

 

En jente som har alt, utenom enorme pupper er gull verdt, synd jeg ikke syns det samme om det er motsatt :no:

8171530[/snapback]

 

 

De har jo ikke kontroll over ansiktet heller da Marius. Stakkars de som ikke har et så vakkert ansikt.

8171589[/snapback]

 

Ikke det? Få nok søvn, drikke mye vann, sminke, positivt uttrykk (Smile), spise riktig... Alt hjelper ansiktet til å se bedre ut. Men uansett så setter jeg et ansikt forran brysta, så en diskusjon om dette gir liten mening. Enkelte ganger må man bare ha flaks ;)

Lenke til kommentar
jeg synes puppene er mest sexy :)

8171466[/snapback]

 

Kåtsekk!

 

Her prøver vi gutta å avkrefte myten om at guttene kun tenker på bryststørrelse, så kommer du og ødelegger!

 

Brysta har NESTEN minst å si, etter rumpe, mage, lår og ansikt. For det er noen vi ikke rår over og jeg syns ikke man skal dømme noen etter noe de ikke har kontroll over!

 

En jente som har alt, utenom enorme pupper er gull verdt, synd jeg ikke syns det samme om det er motsatt :no:

8171530[/snapback]

liker alle bryststørrelser, små og store. det er også store forskjeller på størrelse når det kommer til rumpe, lår, mage og ansikt. :)alt er genetisk bestemt

8171705[/snapback]

 

Puppene/ansiktet er det eneste du ikke klarer å forandre med trening og å spise riktig. Det finnes selvfølgelig noen gener som gjør det vanskelig, men miljø ender ofte opp med å være mye viktigere enn arv når det gjelder utseende.

Med riktig bruk av sminke kan det meste i ansiktet bli helt i orden det også. Eneste måten å "ordne" med puppene er operasjon eller legge på seg nok på resten av kroppen til at noe ender opp i brystene. Og jeg er enig med de som sier at bryststørrelsen ikke er viktig.

 

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg liker best, men et ansiktet er veldig viktig, syns jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...