saluttknall Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Haaaaallaoen! Her kan du diskutere verdens mest fabelaktige tvserie American dad! Hvis du har hørt om Family Guy så er American dad skapt av de samme skaperene! Den beste episoden forever and ever er episode 201 som bare er best. Den beste karkateren er Klaus som alltid kommer med slike vittige Midt første innlegg forsvant så jeg måtte skrive et nytt.komments. Med venlig hilsen stresslesskokkrn Endret 15. mars 2007 av saluttknall Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Og så jeg som trudde det var bittelittegran interesse for american dad, så feil kan man ta ser'u Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Bumper fram en diskusion her. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har aldri sett det før, men vist det er like bra som family guy så skal jeg få sett noen episoder en gang.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 liker american dad bedre enn family guy. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Det er Seth MacFarlane som har skapt American dad. Family Guy har jeg ikke sett Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 American Dad er helt greit. Family Guy har flere gullkorn. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Syns American Dad blir litt for kjedelig, og til tider idiotisk. Liker Simpsons of Futurama mye bedre.. Og Family Guy for den saks skyld, selv om jeg egentlig ikke liker det så godt. : ) Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Gammel tråd. Selv synes jeg American Dad er morsomt. Liker Family Guy bedre. American Dad har ikke det samme tempoet men har ofte en solid storyline, en serie som er flink til å holde den rødelinjen men som allikevel er morsomt og eksperimenterende. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 American dad ... Konge! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er det ikke satt noen dato for neste american dad episode? På tv.com står det bare TBA. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Syns det er fantastisk bra. Absurd. Me like. Lenke til kommentar
Exodyssey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 American Dad er helt konge! jeg synes at American Dad er 100 ganger bedre enn Family Guy Lenke til kommentar
Moff Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hallo! er på jakt etter en American Dad episode om Gullfisken Klaus. Når vi får vite at gullfisken har en hjerne til olympiade utøveren Klaus =) Noen som vet hva den heter ? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hmm, kan hende det er Finances with Wolves, men kan hende jeg blander sammen to episoder her nå. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hallo! er på jakt etter en American Dad episode om Gullfisken Klaus. Når vi får vite at gullfisken har en hjerne til olympiade utøveren Klaus =) Noen som vet hva den heter ? Mener at det er episode 1 av sesong 1. Piloten, i og med at i den episoden får du en introduksjon om nesten alle figurene i familien. Dette er hvis du tenker på den episoden hvor du ser kroppen til klaus som har fått hjernen til en gullfisk som tar skihopp i OL. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 .. og ligger og sprekker etter landingen. Fantastisk. Serien er genial, og jeg synes det er den beste animasjonsserien som per dags dato er laget. Roger må være den mest geniale karakteren ever Lenke til kommentar
Moff Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det var vist piloten! Takk for hjelp =) Har nettop begynt å sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå