Gå til innhold

MSI viser GeForce 8600-kort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaha, og du synes det er kjmepekult med artifacts også da eller.

Enig med Simen1, alt for stor passiv kjøling.

Synes ikke det er så mye å rope hurra for at de har klart å kjøle, det som ser ut som den "dårligste" geforce 8000 serie kortet passivt med stor kobber ribbe.

8163819[/snapback]

du trenger ikke kjøpe kortet da hvis kjølinga er for stor :-|

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ah.. passivt! :dribble:

8161479[/snapback]

Jeg synes den passive løsninga var litt i største laget. Særlig den øvre kanten med ribber. Den kan tyde på at det er meninga at man skal ha en vifte i nærheten til å kjøle kortet aktivt. Med andre ord stiller jeg meg tvilende til den passive kjølinga. En annen ulempe er at det mangler dual DVI. Det er ikke mange som har HDMI-inngang på PC-skjermene sine.

8161800[/snapback]

Nja, passiv kjøling er bedre enn viftekjøling uansett for den som ikke skal overklokke. Det er bare å drite i om du trenger en vifte. Du får det på garantien uansett. Om skjermkortet smeltet på noe vis uten at du hadde rørt kjølingen er det ikke ditt problem, vel?

8163134[/snapback]

Da har jeg et skjermkort som skal reklameres på. Det blir for varmt og skjermbildet blir rart og forsvinner til tider når det jobber tungt. (spiller av video fra Youtube, navigerer i Vista eller bruker Google Earth).

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ah.. passivt! :dribble:

8161479[/snapback]

Jeg synes den passive løsninga var litt i største laget. Særlig den øvre kanten med ribber. Den kan tyde på at det er meninga at man skal ha en vifte i nærheten til å kjøle kortet aktivt. Med andre ord stiller jeg meg tvilende til den passive kjølinga. En annen ulempe er at det mangler dual DVI. Det er ikke mange som har HDMI-inngang på PC-skjermene sine.

8161800[/snapback]

Nja, passiv kjøling er bedre enn viftekjøling uansett for den som ikke skal overklokke. Det er bare å drite i om du trenger en vifte. Du får det på garantien uansett. Om skjermkortet smeltet på noe vis uten at du hadde rørt kjølingen er det ikke ditt problem, vel?

8163134[/snapback]

Da har jeg et skjermkort som skal reklameres på. Det blir for varmt og skjermbildet blir rart og forsvinner til tider når det jobber tungt. (spiller av video fra Youtube, navigerer i Vista eller bruker Google Earth).

8165066[/snapback]

Har du garanti på det da?

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hva prisen blir å ligge på? 1500-2000,-?

Begynner å bli dags at oppgradere..

8168474[/snapback]

Da gjør du deg selv en bjørnetjeneste ved å ikke kjøpe 8800gts 320mb

Jeg lurer i mellomtiden hvorfor nvidia ikke utstyrer korta med GDDR4

Lenke til kommentar

Begynner å bli dags at oppgradere..

8168474[/snapback]

Da gjør du deg selv en bjørnetjeneste ved å ikke kjøpe 8800gts 320mb

8188744[/snapback]

Hvorfor det? Har du sett ytelseresultater på begge som viser at 8800GTS 320MB blir vanvittig mye bedre eller at effektnivået og støynivået ikke blir noe særlig bedre på 8600-serien?

8168474[/snapback]

Sansynligvis fra ca 1000 kr (GT) til ca 1500 kr (GTS).

Lenke til kommentar

Husk at skjermkort i mellomklassen er mer enn kraftige nok for de aller fleste brukere. Det er relativt få personer som kjøper skjermkort i toppklasse. Husk også at mange har skjermer med lav oppløsning, og vil ikke dra så mye nytte av de kraftigeste skjermkortene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...