leifeinar Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) tenkte og dra og kjøpe hodesett før butikken stenger klokka 17.00 så må være usb pga at jeg har lydkort uten mic ingang. 2,1 kort tror jeg.' Steel Sound 5H USB Headset, Gamers headset med mikrofon eller Trust 5.1 Surround USB Headset HS-6200, 6 høyttalere link her vet det er bedre priser der ute, og sikker bedre sett. må ha disse idag. presterte og sove til klokka 3. noe som betyr at jeg må sitte hele natta og være stille for og ikke vekke familien Endret 15. mars 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Holder en knapp på de her: http://datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=7&va...arenr=&sm=10128 Har prøvd de, og de gir helt nydelig bass! Koss er kjent for det. det er også gode og ha på. Lenke til kommentar
UlfFurious Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 koss sb45 er grei i forhold til prisen, men det er for dårlig kvalitet på det ;( gå for steelsound 5h eller sennheiser pc160 du Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 kjøpte det steel sound 5h.... takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå