Gå til innhold

Hva er galt med meg?!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så drit lei alt dette jobbpisset! Jeg har søkt jobber overalt siden i høst (noen steder har jeg til og med levert søknad to ganger), og jeg har ikke hørt en dritt.

Søknadene mine er helt feilfrie, jeg har gode karakterer på skolen, men ikke en forbanna telefon har jeg fått. Nesten alle kameratene mine har fått telefon en eller to uker etter at de leverte søknad, men ikke jeg. Neida! Hva i svarte gjør jeg galt? Det eneste jeg mangler er jobberfaring, men det er jo fordi jeg ikke får noen forbanne jobb ! :realmad::mad:

Jeg begynner å bli virkelig frustrert på denne jobbdritten nå! Jeg trenger en jobb (altså, jeg trenger penger), men jeg får absolutt INGENTING!

Noen som har noen supergode råd å komme med til en stakkars arbeidsledig 16åring? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring og still et relevant spørsmål (ikke noe som står i annonsen, såklart), få svaret. Si at det høres bra ut og at du sender inn en søknad..

Eller dukk og selv og prat litt (ikke mye) dersom det er snakk om butikkjobb e.l..

Da har du plutselig en liten fot innafor døra.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid møtt opp personlig, smilt og vært hyggelig og levert søknaden. Da sier de alltid at de har ikke noe akkurat nå, men hvis de blir noe så skal de ringe. Men det er det som er problemet. De ringer aldri!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hehe. Har faktisk fått jobb nå. Fikk det i går. Og en halvtime etter jeg kom hjem fra intervjuet så ringte MacDonalds og lurte på om jeg ville komme på intervju der og..

Verden er syk ass :p

McDonalds ja, skal mye til for å få jobb der :p

Lenke til kommentar
McDonalds ja, skal mye til for å få jobb der
Litt slemt sagt, jeg tror Mac'ern er blitt en god arbeidsplass, spesielt for ungdom som ikke ønsker eller gidder eller klarer skolegang.

Hvor hadde uansett verden vært hadde det ikke vært noen som hadde giddi å laga burgern min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...