Gå til innhold

trenger en overgang til sony ericsson.

Anbefalte innlegg

Bruker alltid MegaBass på de pingleproppene, ettersom PortaProene mine ligger strødd i mange biter rundtom i huset, og jeg ikke har giddet å ordne nye hodetelefoner. På et skikkelig hodesett blir nok MegaBass litt i overkant kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bump.

apegutt_90, har du fått kabelen nå? Hvor lang var den?

edit: Sennheiserne har fått brudd på ledningen allerede  :hrm:

8206991[/snapback]

Jeg har fortsatt ikke fått adapteren! :hrm: Det har gått veldig lang tid, så jeg synes det er litt merkelig. Synes det er skikkelig dumt at nettshappa der ikke gir sporingsnummer. Men angående Sennheiseren din, jeg har lest en plass at ledninga er kraftig og tåler veldig mye. :hmm:

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar

Tro det eller ei, men jeg har fortsatt ikke fått adapteren! To uker siden jeg bestilte den! :hrm:

EDIT: Har endelig fått adapteren og den kostet meg 158,-! :ohmy: Alle utgiftene kostet tre ganger mer enn selve produktet! :dontgetit: Men til dere som lurer, så er den 12 cm fra topp til tå, og ledningen er 5,5 cm.

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar

Det er noen fordeler med denne adapteren, og det er at den suser ikke like mye som den medfulgte (på lav volum), og radioen har mye bedre signal.

Men den har også ulemper, og det er at den er litt hardere å stappe inn enn den medfulgte, og den vrikker litt på seg hvis man tar på den.

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Regner med at den høye prisen skyldes frakt og evt. oppkrav? Koster gjerne en femtilapp begge deler. Satser på at jeg bestiller 3-4 stk i slengen.

8348832[/snapback]

Du har vel rett der! :) Men jeg lurer på om adapteren kan på noen måte skade "enden" på mobilen siden den må presses inn mye hardere enn den originale?

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...