Gå til innhold

Hodesett med Fatal1ty-stempel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha en "Fatal1ty PVEN" og "Fatal1ty phr1dg3"! Det kan være én og samme enhet, drevet av strøm fra åtte USB-porter og overskuddsvarme fra en Prescott-prosessor. Sleng på en liten vifte, kalt "Fatal1ty Br33z3" så har man den ultimate gamer-gadgeten som vil gjøre deg udødelig i ethvert FPS-spill! Genialt!

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden bryr du deg om det, store selskaper med div merkenavn vokser seg til giganter på div varer. Hvorfor henger du deg opp i dette?, er det ikke bare å la vær å kjøpe produktene etc.

8161313[/snapback]

Hvorfor i all verden bryr du deg om det, folk har ytret sin mening siden tidenes morgen. Hvorfor henger du deg opp i dette? Er det ikke bare å la være tenke på det?
Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden bryr du deg om det, store selskaper med div merkenavn vokser seg til giganter på div varer. Hvorfor henger du deg opp i dette?, er det ikke bare å la vær å kjøpe produktene etc.

8161313[/snapback]

Hvorfor i all verden bryr du deg om det, folk har ytret sin mening siden tidenes morgen. Hvorfor henger du deg opp i dette? Er det ikke bare å la være tenke på det?

8161392[/snapback]

 

Vi bryr oss, for vi syns den "slaktingen" av firma som lager produkter i Fatal1ty navnet er meningsløst, det er akkurat slik slakting denne artikkelen vinkler mot.

 

Vi har også lov til å ytre vår mening.

Lenke til kommentar
Vi bryr oss, for vi syns den "slaktingen" av firma som lager produkter i Fatal1ty navnet er meningsløst, det er akkurat slik slakting denne artikkelen vinkler mot.

 

Vi har også lov til å ytre vår mening.

 

 

 

 

Ja men det store spørmålet mitt er om dette er noe å ha sterke meninger om.

 

Og når produktene holder en grei kvalitet ser jeg enda mindre grunn til å lage en sak om det... Det er jo liten tvil om en komersielle verdien denne gutten\mannen har fått.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Saa uvitende noen av dere er. Vondt aa lese.

 

Som mange har merket seg (de som faktisk har pr0vd produktene) saa er fatal1ty produktene av meget god kvalitet og er rettet mot gamere.

 

Tidligere har det vaert stor mangelvare paa gamerprodukter da det meste har vaert "all-round" produkter.

 

Fatal1ty som har vaert en gamer i mange aar investerte sine penger i sitt eget firma som resulterte i at den dag idag ser vi mange fatal1ty produkter for PC.

 

Det er Jonathan Wendel (fatal1ty) som bruker blandt annet creative for aa lansere noen av sine produkter da han selvf0lgelig verken har raad eller ekspertisen til aa lage disse selv. Men han staar dog for hvordan han vil ha det. Og resultatet er etter min mening ganske bra.

 

Jeg setter min takk til at han har laget disse produktene da jeg er en gamer selv og bruker per idag lydkortet i serien hans og er meget forn0yd.

 

Hvorfor folk ser seg lei paa at "fatal1ty" navnet settes paa flere produkter har jeg ingen forstaaelse for. Det er han selv som setter det der fordi han lager et produkt etter hans og gamers sitt behov. Hvorfor er et merkevare kalt "fatal1ty" et problem?

Hele greia virker bare barnslig. Blir som aa si at f.eks. Ferrari sine biler er man lei av fordi de har veldig mange biler naa med merkenavnet "Ferrari".......

 

Skjerpings.

 

Synes du dog produktene hans ikke er av kvalitet eller ikke noe for deg. Si gjerne ifra. Smak og behag. Men og forhaandsd0mme et produkt basert paa merkenavnet fordi sannsynligvis innerst inne er misunnelig eller noe i den duren blir bare teit.

 

Nyheten handlet om et Headsett. Diskuter det!

 

Og angaaende det saa ser jeg fram til det lanseres da mitt eget begynner aa bli 0delagt. Saa er et headsett verdt aa teste. Lav pris synes jeg er flott men som andre her sier saa kan man lett bli skeptisk da de fleste "pro" headsett koster 1000-4000+ kr.

Lenke til kommentar

Headsettet ser meget behagelig ut,ser ikke bort i fra at det blir et sånt et på meg. :thumbup:

Musen derimot har jeg ikke skaffet meg av den enkle grunn at den bare har 1 knapp på siden,og jeg er helt avhengig av å ha 2 knapper på siden for å bla frem og tilbake i nettlesere og ikke minst hurtig våpen bytte i Counter Strike Source. ;)

Dessuten er jo MX 518 en fortsatt super god mus...

 

Stå på Fatality sier nå jeg,du fremmer saken for gamere og gir spilling et bra rykte! :D

Lenke til kommentar

Akkuratt som eg sa på side 1. Har fatal1ty musen og skal sikkert kjøpe dette headsettet viss det kommer bra ut i tester. Mic'en ser veldig bra ut, og prisen er i riktig kategori for meg. At folk bedømmer dette produktet for at mangen andre produkt har Fatal1ty merke på seg er jo patetisk. Hadde det kun logitech på dette hadde sikkert responsen vert annerledes. At det står Fatal1ty på mine ting, bryr eg meg ikkje om, for at dei funker for meg!

Lenke til kommentar

Kommer til å kjøpe dette headsettet, ikke pga fatal1ty navnet, men enkelt å greit fordi det ser ut som et kvalitets headset til en billig penge. Passer bra siden mine Koss Porta Pro akkurat tok kvelden, lyden på høyre øre forsvant (som den har gjort hos alle jeg kjenner).

Kommer selvfølgeligvis til å benytte meg av livstidsgarantien for å få et nytt, men orker ikke drive å sende dette headsettet fram og tilbake hvert år når lyden forsvinner igjen.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at folk har gått lei fatal1ty i seg selv: han er rimelig arrogant og blærete (har iallefall vært tidligere), samtidig som i blant annet quake-miljøet blir sett på som en stor sell-out fordi han kun går til de spillene der pengene er (han var av de første som gjorde akkurat det, nå i senere tid har det jo blitt ganske vanlig). Dette er personlige aspekter rundt personen, som ikke må blandes borti produktene hans.

 

Det har som tidligere nevnt her vært mangel på skikkelig gamerrelaterte produkter til PC, og det er kun i senere tid at man har fått utviklet elementer som gir gamere det lille ekstra. Man har gjerne lagt til en bokstav ekstra i produktnavnet for å peke til at produktet er best tilpasset spillere og slikt, men dette er ikke akkurat noe man intuitivt forstår. Derfor er fatal1ty-merket ganske smart, da det jo gir en et grunnlag for å finne ut hvilke produkter som best passer når man skal spille.

 

Det er klart, er man like interesserte i PC-komponenter som det man er på dette forumet, er noe slikt relativt bortkastet, da man har kompetanse til å selv finne frem til produktene som passer best, basert på tester på nettet, samt inngående systemspecs. Denne kompetansen er det langt ifra alle som har, så det er her fatal1ty hjelper de som bare vil spille, de som ikke vil kludre rundt på nettet i flere uker for å finne komponentene, for så å knote med å spesialtilpasse elementene etterhvert.

 

Jeg er overbevist om at det kommer flere produkter fra den kanten, iallefall om navnet hans holder seg blant online-spillere en stund til.

 

En komplett Dell Fatal1ty Gamer Edition, anyone?

Lenke til kommentar
Det navnet kommer vel til å selge så lenge det er noen som kjøper det.

8164637[/snapback]

 

Er vel ikke akkurat noen stor nyhet at ting selger så lenge noen kjøper det... Mulig det du mente med "kjøper det" er å "kjøpe konseptet", men det kommer i så fall uhyrlig dårlig fram.

 

Ontopic: syns egentlig det er bra at de har slike tiltak, så kanskje vi kan få "progaming" litt mer kommersialisert. Da er det jo til og med en mulighet for at interessen stiger etterhvert også.

Endret av Freddox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...