Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kommer først av kjønnshår og sæd?

Gjest anonym :/

Anbefalte innlegg

Penis stopper vel ikke automatisk å vokse når du er 18 år. Det er helt inviduelt.. Noen stopper å vokse når man er 15, noen 22.. Har hørt at det er tykkelsen som vokser på slutten da, og ikke lengden..

9033432[/snapback]

Om du har noe som kan backe opp dine påstander om personer som har hatt penis i vekst frem til en alder etter 22 år?

Med mindre du mener 1mm, så stemmer nok min påstand veldig godt.

Du burde også lese bedre. Jeg sa, penis KAN vokse frem til du er 18 år. Ved å formulere meg slik har jeg tatt høyde for den individuelle delen av dette, som f.eks. at den slutter den betydlige veksten ved f.eks. 16 års-alderen.

Forstår ikke helt hvorfor du prøver å kverrulere på meg, når du verken leser riktig eller har kunnskaper.

But, no hard feelings.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, mine tall var helt tilfeldige, så det er ingen grunn til å gå på veggen av den grunn. Og din påstand er jo fremdeles begrenset til akkurat 18 år med det jeg ser?

"Penis kan vokse frem til du er 18 år"

Det betyr at den ikke kan vokse mer etter det..? Eller..?

Lenke til kommentar
Herregud, mine tall var helt tilfeldige, så det er ingen grunn til å gå på veggen av den grunn. Og din påstand er jo fremdeles begrenset til akkurat 18 år med det jeg ser?

"Penis kan vokse frem til du er 18 år"

Det betyr at den ikke kan vokse mer etter det..? Eller..?

9033637[/snapback]

Min uttalese er begrenset til: Penis kan kun ha betydelig vekst fram til 18 års-alderen.

Med betydelig vekst begrenser det seg til størrelser utover 0,25cm økt lengde/tykkelse. Men den kan også ende betydelig vekst før 18 år er inntruffet, f.eks. ved 17 års-alderen.

Lenke til kommentar
Hvorfor akkurat 18 år da?

Også skriver du så, svevende? :p Er litt seint for meg til slike setninger..

9033834[/snapback]

Vagt mener du? Jeg skriver som om du skulle lest norges lover.

Hvorfor akkurat 18 år? Kan ikke gi noen forståelig forklaring på det, men jeg kan ei svare på om hvorfor gutter har penis og ikke vagina. :) [Jeg er ikke troende mtp gudeskikkelser, så vil falle bort i fra den forklaring om at gud skapte oss slik.]

Forresten så er det mest normale at penis er utvokst når du er 16 år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer på om det er noe feil med meg.. For jeg brydde meg egentlig aldri om dette når jeg vaks opp... Er nå 19 år, og skulle ønske jeg verken hadde hår eller sperm :p (Spermen skulle man kunne skrudd på når man ville ha barn, for så å skru av igjen :p)

Men personlig husker jeg at det spruta lenge før hårveksten kom :p Va vel sikkert 12-13 år når det skjedde :p Var jo bare et nytt irritasjonsmoment når man skulle runke.., Kong Dasspapir :S

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...