Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kommer først av kjønnshår og sæd?

Gjest anonym :/

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvor lenge :blush:  1,5 år siden jeg så de første kjønnshåra

9031040[/snapback]

Jeg har aldri merket at penis har vokst noe, men jeg vet jo at jeg ikke hadde samme lengden nå som jeg hadde da jeg var 10...

Bare mål hver mnd så ser du nok framskritt...

hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Gjest Guest

for et halvt år siden var nok penis et par cm kortere, har målt litt, var 7 da mener, stemme skitet da, når kommer det tror dere?

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Min har vært 10-11 så lenge jeg kan huske. O.o Er like gammel som gjest.

9031178[/snapback]

Er du vært i stemmeskifet da?

Lenke til kommentar
Hvor lenge fra de første kjønnshårene kommer er det til du er i stemme skiftet?

9031610[/snapback]

Når kjønnshårene min kom så de syntes var jeg 12-13 år. Det kommer. Jeg skjønner ikke hva du stresser med. Med mindre du har tenkt til å ha sex med ei fjortisjente med ekstreme vrangforestilninger over hvordan en fjorten år gammel guttekropp skal se ut.

Og foressten: Stjel faren din sin barberhøvel og barber deg nedentil, da dette har en visuell effekt på størrelsen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Guest

`Nesten alle i klassen har/er i stemmeskiftetet, det er ikke sexen som gjør at jeg vil komme i puberteten nei :no:

Men stemmen min sprekker noen ganger, har ikke veldig lys stemme selvom jeg har "barnestemme", er det starten på stemmeskiftet tro? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor lenge fra de første kjønnshårene kommer er det til du er i stemme skiftet?

9031610[/snapback]

Når kjønnshårene min kom så de syntes var jeg 12-13 år. Det kommer. Jeg skjønner ikke hva du stresser med. Med mindre du har tenkt til å ha sex med ei fjortisjente med ekstreme vrangforestilninger over hvordan en fjorten år gammel guttekropp skal se ut.

Og foressten: Stjel faren din sin barberhøvel og barber deg nedentil, da dette har en visuell effekt på størrelsen. :thumbup:

9031650[/snapback]

bare ikke la faren din finne ut av det...iallefall ikke terre at han har brukt den mange ganger...

Lenke til kommentar
Nesten alle i klassen har/er i stemmeskiftetet, det er ikke sexen som gjør at jeg vil komme i puberteten nei :no:

Men stemmen min sprekker noen ganger, har ikke veldig lys stemme selvom jeg har "barnestemme", er det starten på stemmeskiftet tro? :hmm:

9031669[/snapback]

Jeg vil nesten garantere at det er starten på stemmeskifte. Har samme selv, pluss at jeg ikke får til å f.eks. synge så lyst som før.

Lenke til kommentar
Nesten alle i klassen har/er i stemmeskiftetet, det er ikke sexen som gjør at jeg vil komme i puberteten nei :no:

9031669[/snapback]

Jeg vil nesten garantere at det er starten på stemmeskifte. Har samme selv, pluss at jeg ikke får til å f.eks. synge så lyst som før.

9031730[/snapback]

Det kan lett trenes opp. Ikke noe problem å synge høye (lyse) toner selvom du er mann med skikkelig mørk stemme :)

---

Penis kan vokse fram til du er 18 år btw.

Og det er ingen stor sammenheng mellom tykkelse og lengde.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...