Gå til innhold

Hvordan slette WMP fra oppstartsliste?

Anbefalte innlegg

Jeg har flere forsøk på å slette Windows mediaplayer 11 fra oppstartsliste uten hell.

Den ble oppgradert fra versjon 10 for ett par dager siden.

Har kjørt msconfig og fjernet hake ved oppstart, har slettet oppstart / autorun med Avg antispy og ccleaner, men når jeg har brukt programmet legger det seg selv på oppstartsliste igjen.

Har også vært innom filer og mapper til WMP og undersøkt om det fantes noen mulighet for fjerning av autostart under egenskaper men finner ikke noe.

Jeg vil helst ikke at programmet går når det ikke er i bruk, er det noen som har løsningen på dette?

Er takknemlig for hjelp.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hadde til dels samme problem med MSN men fikk da fjernet en hake under egenskaper / innstillinger angående oppstart hos MSN, men finner ikke det heller lengre.

Fant dette pånytt under innstillinger hos msn, men det står intet under wmp 11 sine innstillinger.

En annen ting er at man heller ikke kan komme unna automatiske oppdateringer?

Valget står mellom hver dag - hver uke - hver måned - intet om at man selv kan styre dette?

Har selv blottlagt flere ganger mine manglende dataferdigheter, men her syns jeg windows har snevret inn kraftig på brukers muligheter.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar

Prøv Med programmet STRUN (startuprun) Er ikke sikkert du finner den der, men hvis ikke kan du jo disable den i "services.msc"

Vær forsiktig hva du disabler, men jeg har disabla wmp der, og det funka.

det er vel prosessen "wmiprvse.exe" som er wmp. Prøv å disable den eller noe annet. (Correct me if i'm wrong)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...