Gå til innhold

Ikker mer wow på meg

Anbefalte innlegg

Lurer på hva enkelte av dere hardcore WOW entusiaster skal skrive i CV til en arbeidsgiver når dere blir voksne  :hmm:

Kanskje:

CV

Arbeidserfaring

WOW - 12 år erfaring

Skole

Grunnskole (nesten, men jeg hadde ikke tid til å bli ferdig)

Interesser

WOW

WOW

WOW

8162954[/snapback]

post-91929-1173986082_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hva enkelte av dere hardcore WOW entusiaster skal skrive i CV til en arbeidsgiver når dere blir voksne  :hmm:

Kanskje:

CV

Arbeidserfaring

WOW - 12 år erfaring

Skole

Interesser

WOW

WOW

WOW

8162954[/snapback]

jaja, du skal få et poeng for å prøve. Bare fordi man har en interesse som ikke følger "normen" er man freak?

Men uansett så driter jeg egentlig hva folk mener om wow, jeg koser meg med spillet og har ikke planer om å slutte kun fordi noen prøver å rakke ned på det, og andstrenge seg for å heve seg sosialt over meg over internett.

Håper du koser det med den utrolig morsomme (patetiske) forsøket på å lage en CV av en wowspiller :thumbup:

Lenke til kommentar

personlig har jeg planer om å slutte med wow i nær fremtid, i alle fall før sommeren.

Tenker på å kjøpe playstation 3, den har bra grafikk og ser ut som det kommer noen fete spill. Noen tips angående det? 60 gb/20gb harddisk, spesiell spill etc.? eller om PS3 er verdt det..

Lenke til kommentar
personlig har jeg planer om å slutte med wow i nær fremtid, i alle fall før sommeren.

Tenker på å kjøpe playstation 3, den har bra grafikk og ser ut som det kommer noen fete spill. Noen tips angående det? 60 gb/20gb harddisk, spesiell spill etc.? eller om PS3 er verdt det..

8163970[/snapback]

PS3 er ikke verdt det :) kjøp Wii eller Xbox360.

Ikke start noen fanboy flame war please!

Lenke til kommentar

8163970[/snapback]

8164000[/snapback]

Nei, PS3 er BEST! Best i alt!

Lenke til kommentar

8163970[/snapback]

8164000[/snapback]

Erfaring eller du som er fanboy?

Lenke til kommentar

Hihi sammentreff. I dag er kontoen min fryst og! Hvertfall for en gooood stund fremover :) Skal vel aldri gi meg helt, men raidedagene er over for godt!

Jeg skal hvertfall begynne å ta opp gitarspillingen min, helt frem til jeg får råd til tv og xbox 360 :dribble:

Kanskje tegne litt og, finne på et nytt design til rogue tier5 møkket som er implantert atm :nei:

Lenke til kommentar

Kanskje:

CV

Arbeidserfaring

WOW - 12 år erfaring

Skole

Interesser

WOW

WOW

WOW

8162954[/snapback]

Prøv med

Arbeidserfaring:

Lager på Glamox 1 år.

Div små jobber i f.eks. bensin stasjon, hage osv.

Molde jazz funksjonær i 3 år.

Skole

Almenn, økonomi

Høyskole, IT + cisco sertifisert.

Interesser

Data

Svømming og vannsport

Eldre og nyere histore

Mytologier

MM

PS: Jeg oppfører meg ikke som en trangsynt tulling på internett for å få meg selv til å føle meg bedre enn andre.

Lenke til kommentar

Har også tenkt på å slutte med WoW, merket når jeg flyttet for meg selv som student. Karakterene gikk ned fra 4 og 5 til 3 og 4. Jeg brydde meg ikke i starten, men nå som jeg har valgt en studie som jeg vil studere trenger jeg å forbedre meg. Liker WoW, men er altfor avhengighetsskapende for meg.

Dessuten er jeg ikke i noe særlig fysisk form heller, valgte Raids foran svømmetreningen, og den avgjørelsen merker jeg daglig.

Endret av Saivak
Lenke til kommentar

8163970[/snapback]

8164000[/snapback]

Nei, PS3 er BEST! Best i alt!

8164343[/snapback]

orly?

flagg skipet til Playstation kommer til alle platformer nå (Final fantasy)

så nå er Playstation ubrukelig.. (som den egentlig alltid har vært hvis det ikke var for final fantasy.. som de forøvrig stjal av nintendo)

betaler ikke 6 000 spenn når du får en konsoll til halve prisen som ha 13ganger så mye spill ute nå.. playstation så lovende ut... for 10 mnder siden...

Lenke til kommentar

8163970[/snapback]

Vent til Home kommer. Og ikke glem LittleBigWorld eller noe i den duren. Så på Soney sin GDC for en uke siden... Fikk ikke lyst på WoW lenger da :)

Lenke til kommentar
Hihi sammentreff. I dag er kontoen min fryst og! Hvertfall for en gooood stund fremover :) Skal vel aldri gi meg helt, men raidedagene er over for godt!

Gratulerer! Raidingen er det som gjør wow så ekstremt avhengighets-skapende. Sluttet selv med raiding for en del måneder siden, og jeg merket at livet ble betydelig bedre : )

Lenke til kommentar

SWG kommer du helt sikkert til å like, koster ikke ei krone for hverken spillet eller å spille det.

8164987[/snapback]

riiiiight som akkurat ikke SWg suger nok fra før? hehe :thumbdown:

sjekk fremmover hva som kommer av online spill, test noe nytt, og/eller kontakt venner fix ei dame, finn en jobb og ha det flott

:w00t:

Lenke til kommentar

Kanskje:

CV

Arbeidserfaring

WOW - 12 år erfaring

Skole

Interesser

WOW

WOW

WOW

8162954[/snapback]

lol.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...