Gå til innhold

Ikker mer wow på meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ey, hvor mye tjener man og tjenestegjøre nede i irak og sånt`? får man mye bonus hvis man blir der lenger en antatt eller åssen fungerer det?

8161663[/snapback]

antar denne var til meg? som menig tjener jeg ca 44k i måneden.. og er du ett år i utenlandstjeneste iløpet av en periode på 2 og ett halvt år så får du tilbake all fylkes og kommune skatten du betalte det året du var ute.. dvs 100k+- altså mye spenn..

Med det kan du spille mye wow!

Lenke til kommentar
Nei tenkte bare siden du prøvde å spre keyloggers på forumet her med en annen bruker ( var hvertfall adressen til samme FTP som du posta på Catchgamer )

8161626[/snapback]

Eh, så du anklager meg med å "prøve" å spre keyloggers? Vel, for det første så bruker jeg nesten aldri catch gamer.. å 2 kamerater har tilgang til brukeren, så vet ikke jeg hva "annen bruker" her på forumet du prater om. SI meg hva brukeren her heter så skal jeg kontakte han og spørre hvem han er...

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Brukeren het Duffo men er sikkert banna nå.. Det jeg gjorde var å kjøre et google-search på den ftp-serveren, og noe av det første som poppa opp var en tråd på Catchgamer hvor det ble posta en trojan ved navn Firefox fra brukeren Overdox, med samme ftp-server.

Lenke til kommentar

Jeg kan da nevne hvorfor jeg sluttet å spille.

Wow er bare alt for repeterende! til slutt fikk jeg bare nok.

skulle jeg i det hele tatt spille, måtte jeg tvinge meg selv til det etter noen minutter krangling med min lille "spilldel" av hodet.

lengselen på et spill med litt variasjon har rett og slett bygd seg opp.

Endret av Rcane
Lenke til kommentar
Da er mine Wow dager over!  :tease: 

Men hva skal man finne på når man ikke har gjort noe spesielt annet enn å sitte å spille Wow? Å være sosial er ikke noe problem for å si det sånn.

Men er det for eks. noen andre kule spill som kan anbefales?

8160322[/snapback]

Jeg sliter med å se hvordan denne posten kan rettferdiggjøres. Hvorfor bør den eksistere, og hvilken verdi har den?

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

Lurer på hva enkelte av dere hardcore WOW entusiaster skal skrive i CV til en arbeidsgiver når dere blir voksne :hmm:

Kanskje:

CV

Arbeidserfaring

WOW - 12 år erfaring

Skole

Grunnskole (nesten, men jeg hadde ikke tid til å bli ferdig)

Interesser

WOW

WOW

WOW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Lurer på hva enkelte av dere hardcore WOW entusiaster skal skrive i CV til en arbeidsgiver når dere blir voksne  :hmm:

Kanskje:

CV

Arbeidserfaring

WOW - 12 år erfaring

Skole

Grunnskole (nesten, men jeg hadde ikke tid til å bli ferdig)

Interesser

WOW

WOW

WOW

8162954[/snapback]

jaha, ja? Og hva har det med tråden å si? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...