NevroMance Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Tja, jeg fant en tråd som kanskje kan hjelpe deg (vet ikke om du har sett den allerede..):http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33882145 ellers så synes jeg vel det nærmer seg at du kan kontakte leverandør, bør ikke være så vanskelig dette. 8170844[/snapback] Tja, finner ingen steder i bios hvor jeg får stilt minnet på GPU'en Ser ut som asus har låst det på sin bærbar, eller jeg er bare ekstremt dårlig til å lete. Biosen er A6JAS.214 VER009.012.001.013.A05801.016 Hvis dette hjelper noen. Noen som vet om en ny bios jeg eventuelt kan flashe, og en måte å gjøre dette på uten diskettstasjon? Lenke til kommentar
Del Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det er fristende å mistenke ATI driverne her, isåfall kan det hende en annen versjon av dem ville løst problemet ditt. Ellers synes jeg vel du kan ta kontakt med leverandør uten dårlig samvittighet. Jeg har dessverre verken Quake4 eller ATI kort, så det er vanskelig for meg å hjelpe deg mer. Den BIOS saken er vel også bare en workaround for dårlige drivere vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå