X672 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Du får tro hva du vil, men trolling kan du gjøre på PM om du vil. Har du noe du vil si angående denne tråden får du gjøre det, men hold deg innenfor tema. Vist denne posten handler om it-avisen sine artikler og ikkje om ps3 eller x360 så er vel denne postet i heilt feil del av forumet?? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Syns nå det er helt greit at MGS tar opp denne saken, han har jo helt rett. Kilden de viser til er helt feil, og det motsatte har blitt bevist med andre kilder. Da er det ikke så stor sinnet av andre brukere å hakke løs på han og lure på hva slags "onde" motiver han har siden han er pro Sony. Edit: Bear ser ikke ut som vi må vente noen månder Dyrt å kjøpe ps3 og dyrt og bruke ps3 8162779[/snapback] Hehehe, går jammen ta raskt. Er vel derfor det er viktig å sette fokus på slike artikler, for det har vi jo sett at enkelte tar det for god fisk med en gang. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Nettopp! Det gikk raskere enn jeg forventet å få en slik tråd Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 ITavisen har jo skutt gullfuglen med kudos-sida. Nå slipper de å finne nyhetene selv. De får små hobbyjournalister til å gjøre det gratis for de, mens de sitter og lemper det over på Itavisen Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Edit: Bear ser ikke ut som vi må vente noen månderDyrt å kjøpe ps3 og dyrt og bruke ps3 8162779[/snapback] Haha, dette tråden fikk meg seriøst til å le Men der fikk du svar SteveVice.. SÅ fort går at folk uvitende folk som oppgir ITavisen som kilde. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 ja, den tråden made my point for å si det sånn Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 ja, den tråden made my point for å si det sånn 8163583[/snapback] Indeed. And it made my day Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 ja, den tråden made my point for å si det sånn 8163583[/snapback] Som jeg sa tidligere. La idioter være idioter, jeg skjønner ikke at folk gidder å lese ITavisen. Men det bryr meg ikke så mye så lenge noen kommer med slike kilder så er det jo bare å le. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Personlig kutta jeg ut ITavisen for godt og vel ett år siden. Journalistikk på ett lavmål. Tilogmed sider laget av fans klarer å produsere egne saker, men det ser ut som om dette ikke er tilfellet hos de betalte ITavisen ansatte... Nei, takke meg til noe mer seriøst. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 1. Hvor mange fanboys betaler strømregningen selv? 2. Spiller det noen rolle i Norge om det er termostatstyrt panelovn eller spillkonsoll som varmer opp boligen? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) 2. Spiller det noen rolle i Norge om det er termostatstyrt panelovn eller spillkonsoll som varmer opp boligen?8166675[/snapback] Nei, egentlig ikke. Så lenge det er behov for oppvarming i huset er det vel stort sett et fett hvilken av disse som lager varmen. Det som derimot er litt kjipt er at spillkonsoller (og diverse andre elektriske apparater som PCer, TVer, lyspærer etc) varmer om huset om sommeren også, noe som betyr at man kanskje kjøre airconditionanlegget kraftigere når det er skikkelig varmt ute og dermed bruke enda mer strøm enn de forskjellige elektriske apparatene allerede gjør i utgangspunktet. Ikke et stort problem her i Norge akkurat, men jeg nevner det nå likevel. edit: Endret litt i starten av innlegget. Endret 16. mars 2007 av Juke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå