Gå til innhold

peppes, dolly eller frosen

jimy

Anbefalte innlegg

Pizza på peppes og dolly dimples blir vell som burgere på mcdonalds.

8394294[/snapback]

Egentlig ikke. Macdonalds lager kjappe burgere som er mer eller mindre tilsvarende alt annet man får på det markedet. Peppes og dollys bruker ferdigstekte bunner og er derfor veldig underlegen det meste av pizza som er stekt fra bunn.

Et spørsmål, hvorfor liker alle kidsa mammas pizza best?

8434635[/snapback]

Hva mener du med at dolly og peppes bruker ferdigstekte bunner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pizza på peppes og dolly dimples blir vell som burgere på mcdonalds.

8394294[/snapback]

Egentlig ikke. Macdonalds lager kjappe burgere som er mer eller mindre tilsvarende alt annet man får på det markedet. Peppes og dollys bruker ferdigstekte bunner og er derfor veldig underlegen det meste av pizza som er stekt fra bunn.

Et spørsmål, hvorfor liker alle kidsa mammas pizza best?

8434635[/snapback]

Hva mener du med at dolly og peppes bruker ferdigstekte bunner?

8449019[/snapback]

At de ikke steker pizzaen fra bunn av, de går vel i kategorien "halvstekt" egentlig.

Lenke til kommentar

Saken er vel at bunnene de bruker er litt stekt på forhånd, slik at det går raskere å lage pizzaen i resturanten. Bunnen smaker like godt uansett. Det er jo ikke gamle eller frosne bunner de bruker. De blir stekt litt på forhånd samme dag men gjerne et annet sted. Så du får like god pizza bare litt kjappere. Det er vel billigere også, å gjøre det på denne måten vil jeg tro.

mener det er sånn de gjør det ihvertfall... :hmm:

EDIT: Snakker her om Dolly/Peppes.

Endret av Windkin
Lenke til kommentar
Saken er vel at bunnene de bruker er litt stekt på forhånd, slik at det går raskere å lage pizzaen i resturanten. Bunnen smaker like godt uansett. Det er jo ikke gamle eller frosne bunner de bruker. De blir stekt litt på forhånd samme dag men gjerne et annet sted. Så du får like god pizza bare litt kjappere. Det er vel billigere også, å gjøre det på denne måten vil jeg tro.

8475953[/snapback]

Jeg har jobbet på dolly, og vet at de ikke steker dem litt først. Det ville ødelagt hele bunnen, og gjort at den smakte vondt, ikke hevde, ble misfarget. Det er heller ingen stor forskjell på om bunnen er fryst og tatt ut og hevd, enn om den er nylaget.

Lenke til kommentar

8475953[/snapback]

Jeg har jobbet på dolly, og vet at de ikke steker dem litt først. Det ville ødelagt hele bunnen, og gjort at den smakte vondt, ikke hevde, ble misfarget. Det er heller ingen stor forskjell på om bunnen er fryst og tatt ut og hevd, enn om den er nylaget.

8478206[/snapback]

Hvor gammel må du være for og jobbe på dolly, dvs sommerjobb osv? :)

Lenke til kommentar

8478206[/snapback]

Siden du har jobbet der rekner jeg du vet hvordan de gjør det, men på hvilket grunnlag kan du si at bunnen er ubrukelig hvis du steker den litt først? Har du prøvd dette selv? Etter min egen erfaring gjør det ingen ting å steke bunnen i gjerne to-tre minutter, ta den ut, legge på fyll og så steke den ferdig. Smaker like godt. :)

Lenke til kommentar

8478206[/snapback]

Siden du har jobbet der rekner jeg du vet hvordan de gjør det, men på hvilket grunnlag kan du si at bunnen er ubrukelig hvis du steker den litt først? Har du prøvd dette selv? Etter min egen erfaring gjør det ingen ting å steke bunnen i gjerne to-tre minutter, ta den ut, legge på fyll og så steke den ferdig. Smaker like godt. :)

8478932[/snapback]

Det ville tatt alt for lang tid. Hvis man skulle tatt pizzaene ut og inn av ovnen hele tiden. Jeg regnet med at du mente at alle var stekt på forhånd (tidlig på dagen) og så ble de brukt gjennom dagen. Dette ville ikke fungert. Ja det har skjedd mange ganger at vi har prøvd.

Lenke til kommentar
Det ville tatt alt for lang tid. Hvis man skulle tatt pizzaene ut og inn av ovnen hele tiden. Jeg regnet med at du mente at alle var stekt på forhånd (tidlig på dagen) og så ble de brukt gjennom dagen. Dette ville ikke fungert. Ja det har skjedd mange ganger at vi har prøvd.

8480539[/snapback]

Ja det var det jeg mente.

Mener jeg bestemt jeg har sett at det har blitt levert "ferdige bunner" til en pizzarestaurant. Sikkert Peppes det da.. :hmm:

Lenke til kommentar

8480539[/snapback]

Ja det var det jeg mente.

Mener jeg bestemt jeg har sett at det har blitt levert "ferdige bunner" til en pizzarestaurant. Sikkert Peppes det da.. :hmm:

8480715[/snapback]

Det jeg regner med er at de får de ferdig bakte og frossene. At de ikke baker selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...