Gå til innhold

peppes, dolly eller frosen

jimy

Anbefalte innlegg

Nå sa ikke jeg at Grandiosa var veldig godt, men at det er mye bedre enn Peppes og Dolly. Skal det være pizza så skal det være italiensk og ikke en tjukk deig med lite og smakløst fyll som koster en hel formue.

Hva er det liksom som gjør at den fæle pizzaen til Dolly og Peppes koster 200 + når man får en flott italiensk pizza som koster fra 120-150kr.

Dessuten så smaker deigen til Dolly og Peppes dritt nettopp for at dette er frossen deig. Deigen bakes ut og presses i former, smøres med saus og fryses. Er ikke rart at de smaker dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet i mine øyne er at man faktisk ikke får god pizza i norge. Har trålet rundt i Oslo, men finner ingen gode resturanter. Hvis jeg har lyst på pizza velger jeg helst Dolly da de er noe helt "annet" enn de "italienske" pizzaene som bare dårlig substituter for den ekte som man får i Italia eller utrolig nok Spania.

Lenke til kommentar

Anbefaler alle å prøve ut Oetker American Style Pizza. Med pepperoni og chili. Overraskende god for å være en frossen pizza! Pakken ser ganske så sjabby ut men smaken er himmelsk! Dolly gikk det i endel før men prisen er ganske drøy for en skarve pizza så her går det hele tiden ifra en lokal sjappe som heter San Marino :) Kanongod pizza der..

Lenke til kommentar

Peppes og dolly har jo virkelig ikke noe spessielt god pizza? Syntes nå pizzaene til gatekjøkkena inærheten her smaker bedre til halv pris, som posten over her, pizzabringern i hokksund:p

Peppes og dolly pizzaene er jo gode men ikke noe kjempe godt å hoppe i taket for synets jeg..

Men ingenting slår ordentlig hjemmelaget pizza kan velge å vrake av fyll du selv vil ha på, og ikke noe bedre enn å lage mat og glede seg til å spise den mens den gjør seg ferdig i ovnen.

Lenke til kommentar

Peppe's og Dolly's er forferdelig overpriset og dårlig pizza. Bunnene deres smaker elendig. Har du prøvd ekte pizza, går du aldri tilbake til dette. Frossenpizza fra butikken tilhører samme kategori, men har den fordelen at den er billig. Det eneste stedet som serverer skikkelig pizza på Lillehammer, heter Lillehammer Pizzeria og ligger i Fåberggata. Alle andre bruker ferdige frossenbunner, allikevel er de dyrere enn Lillehammer Pizzeria :thumbdown:

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Petter's pizza på Lerkendal og Mama Rosa på Stavne har Trondheims beste pizza.

Ja Petter's Pizza skal begynne med Pizza-Bud igjen nå da vettu!

Tror det blir etter påske.

Da blir nummeret til Petter's lagret på mobilen min! :D (73937274)

Jeg synes ALLE pizza-elskere i trondheims området skal ha det tilgjengelig om de skulle bli "lysten" på en pizza.

Tror de hadde slik service før men nå er de snart i gang igjen. :w00t:

Lenke til kommentar
Alle andre bruker ferdige frossenbunner, allikevel er de dyrere enn Lillehammer Pizzeria  :thumbdown:

8238183[/snapback]

Pøh. Ikke alle andre. Jeg veit i hvert fall helt 100% sikkert at Pizzabringeren i Hokksund ikke bruker frossenbunn ;)

8241344[/snapback]

Ja, men han ligger vel per definisjon ikke på Lillehammer :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...