Gå til innhold

peppes, dolly eller frosen

jimy

Anbefalte innlegg

hvem har egentlig den beste pizzaen. dette er et spørsmål jeg har stillt meg mang en gang. jeg for men del synes frossen pizza man kjøper i butikkene har lang vei å gå for å nå standarne til pizzaene man kjøper i restaurant.

Post deres meninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En skikkelig Grandis er bedre enn både Peppe's og Dolly. Peppe's og Dolly er ikke skikkelig pizza og i tillegg er de overpriset.

8159859[/snapback]

Jeg er helt enig i det med at de er overpriset. Grandis er faktisk veldig godt hvis den er stekt riktig med rett tilbehør.

Lenke til kommentar
En skikkelig Grandis er bedre enn både Peppe's og Dolly. Peppe's og Dolly er ikke skikkelig pizza og i tillegg er de overpriset.

8159859[/snapback]

Jeg er helt enig i det med at de er overpriset. Grandis er faktisk veldig godt hvis den er stekt riktig med rett tilbehør.

8159912[/snapback]

Jeg må si meg enig at en ordentlig stekt grandiosa er noe av det beste du kan få viss du ser på prisen. dessuten er det ikke grenser for hva slags fyll man legge på i tillegg til det som er på pizzaen fra før.

Endret av jimy
Lenke til kommentar

8159859[/snapback]

8159912[/snapback]

Jeg må si meg enig at en ordentlig stekt grandiosa er noe av det beste du kan få viss du ser på prisen. dessuten er det ikke grenser for hva slags fyll man legg på i tillegg til det som er på pizzaen fra før.

8159984[/snapback]

mener at peppez, dolly og grandiosa (og hjemmelagd) er gode hvis de er ordentlig lagd, derfor er det verre for grandiosa å hevde seg i toppen fordi den er frossen, og vi må steike den sjøl

Lenke til kommentar

Jeg kjøper aldri frossenpizza lenger. Kjøper pizza hos pizzabakeren nedi gata, han lager slike gode type italienske pizzaer med tynn bunn. Spiser ikke noe annet. (Pizzamessig that is).

Når det gjelder Grandiosa, så er den ok hvis man er veldig sulten, men etter et par stykker husker jeg på hvor drittlei jeg var av den.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Jeg kjøper aldri frossenpizza lenger.  Kjøper pizza hos pizzabakeren nedi gata, han lager slike gode type italienske pizzaer med tynn bunn.  Spiser ikke noe annet. (Pizzamessig that is).

Når det gjelder Grandiosa, så er den ok hvis man er veldig sulten, men etter et par stykker husker jeg på hvor drittlei jeg var av den.

8160019[/snapback]

Du har helt rett i at Grandiosa ikke er noe man frivillig spiser masse av, Grandiosa er en god basis hvis man har dårlig tid og må ha mat fort og til en billig penge. Litt ekstra ost og en dæsj pesto gjør susen.

Skal det være pizza ute, så skal det være italiensk pizza med syltynn og sprø bunn.

Amerikansk pan har ikke noe med pizza å gjøre og siden de ligger på et prisnivå som er det dobbelte av en normal italiensk pizzarestaurants nivå så handler jeg aldri fra dem, med mindre jeg er i superbakrus og ikke kan kjøre bil pluss at det ikke er noen andre som kan bringe pizza til meg.

Lenke til kommentar

8159859[/snapback]

hva er du drita? papp og ketchup er jo ikke digg. Du burde skamme deg og dra bort fra mat tråden. Huffa meg.

Anti- Grandis for life!

Endret av mr-Steen
Lenke til kommentar
Gjest member-97590

8159859[/snapback]

hva er du drita? papp og ketchup er jo ikke digg. Du burde skamme deg og dra bort fra mat tråden. Huffa meg.

Anti- Grandis for life!

8175907[/snapback]

Huffa huffa meg.

Peppes og Dolly er klart bedre enn grandiosa, meeen grandiosa er den besten frosen-pizzaen!

Liker best dolly sin pizza, er bare noe med smaken, og pizza oppdelingen!

Liker ikkje de firkantede stykkene til peppes. Hadde det vert en firklantet pizza skulle eg skjønt det, men den er jo rund?

Blir alltid 4 sånne pittesmå stykker som bare er skorpe.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Hva som er "best" er helt subjektivt. Du synes Grandiosa er herlig, jeg synes det er hakket før fugemasse toppet med tvilsomt kjøtt og kjedelig ost.

Og om du ikke vil ha firkantede stykker, be dem om å kutte opp pizzaen i vanlige triangler i stedet.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

8159859[/snapback]

Anti- Grandis for life!

8175907[/snapback]

Huffa huffa meg.

Peppes og Dolly er klart bedre enn grandiosa, meeen grandiosa er den besten frosen-pizzaen!

Liker best dolly sin pizza, er bare noe med smaken, og pizza oppdelingen!

Liker ikkje de firkantede stykkene til peppes. Hadde det vert en firklantet pizza skulle eg skjønt det, men den er jo rund?

Blir alltid 4 sånne pittesmå stykker som bare er skorpe.

8176062[/snapback]

jeg vil si grandis er billig og en av de verste. La Mia Pizzeria og dem er mye bedre, de smaker faktisk pizza :dontgetit:

Lenke til kommentar

8176062[/snapback]

Hvorfor er trekantete stykker mer logiske enn firkantete stykker, når pizzaen er hverken tre- eller firkantet? :hmm:

Eller sier du at du foretrekker at pizzaen din deles opp i runde stykker? Hva med alt avskjæret?

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

8176062[/snapback]

Hvorfor er trekantete stykker mer logiske enn firkantete stykker, når pizzaen er hverken tre- eller firkantet? :hmm:

Eller sier du at du foretrekker at pizzaen din deles opp i runde stykker? Hva med alt avskjæret?

8178834[/snapback]

Skal forklare deg koffor eg syns det er bedre med trekantede stykker.

Se på denne tegningen:

Her er stykkene delt opp i triangler.

Man får med skorpe på kvert stykke som man kan holde i= mindre kliss.

Se på denne tegningen.

Firkantede stykker. Der eg har satt pilene, er det bare skorpe.

Gøye stykker.

I tilleg, blir stykkene mot midten en masse kliss med når man skal holde pizzaen.

Man da kan man jo bare bruke serviett?

Joda, deilig med litt våte papirbiter som ligger igjen på pizzaen.

Lenke til kommentar

Den eneste gangen firkantstykker er praktisk, er om det er flere enn 2 personer som skal dele pizzaen. Men er jo sjeldent det forekommer, med mindre det er særdeles småspiste personer. Ergo firkantkutt er noe piss. :p

on-topic:

Dolly. I de fleste tilfeller ville jeg heller gått sulten en hel dag fremfor å spise i meg en grandis. Verre "mat" finnes ikke.

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...