Gå til innhold

Hardware.no: hwshop.no: HW.no's nye nettbutikk!


Anbefalte innlegg

Kan overhodet ikke se hvordan dette skal gå an uten at prisguiden mister all sin integritet (med det resultat at andre nettbutikker trekker seg ut). Greit nok at hw.no oh "hwshop" blir helt adskilt og vil ideelt sett operere på samme prinsipper som alle andre, men når alt kommer til alt vil de ha samme eier(e).

 

At prisguiden kan sameksistere med en nettbutikk under samme eier er bare å glemme først som sist. Nettbutikker er det plenty av, så jeg foretrekker prisguiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den dagen HW-nettverk oppretter et datterselskap under samme eierparaply så kan både Admin og mods. være inhabile i sine handlinger og uttalelser hva gjelder webshops og produkter.

 

Annonseinntektene vil falle, nøytraliten til HW.no mister deler av sin troverdighet ang. testing av produkter og artikkelskriving vil bli amputert.

 

Bare min personlig mening :)

Lenke til kommentar
Selvsagt vil folk kanksje være skeptiske til prisguide.no i begynnelsen når samme eiere har en nettbutikk men jeg tror ikke det vil skade troverdigheten til noen grad på lang sikt.

8160477[/snapback]

 

Uenig :)

 

Synes ikke dette høres ut som en god ide. Ideen er god, men det vil som tidligere nevnt gå utover integriteten til prisguiden og hw-nettverket generellt sett. Test-artikler kan bli sett på som annonse for hwshop o.l. f.eks. med direktelinker til prisguide der hwshop ligger på førsteplass osv osv... En må jo være rimelig blind hvis man ikke ser hvordan dette ville ha utfoldet seg over tid.

Lenke til kommentar

En eventuelt hwshop.no ville jeg vurdert som alle andre butikker, dvs på grunnlag av pris og service. Men en slik butikk hadde gjort at jeg hadde blitt betydlig skeptisk til nøytraliteten og integriteten til hw.no og prisguiden. Kan ikke se at jeg skulle ha noen felleskapsfølelse med den komersielle butikken hwshop.no bare fordi den har samme eiere som hw.no.

 

MAO, en meget dårlig ide.

Lenke til kommentar
Synes ikke dette høres ut som en god ide. Ideen er god [..]

8160537[/snapback]

:wee:

 

Ok. Ser ut som majoriteten er skeptisk til en nettbutikk drevet under samme paraply som HW.no og dette var en dårlig idè.

 

Skal gjemme meg under en stein borti her :(

8160616[/snapback]

Ser heller frem til at du prøver på nytt, ser ut som om du tar en e-business utdannelse. Trenger du hjelp kan du godt komme til forumet og spørre om hjelp.

 

Selv om det ikke gikk denne gangen, kan det faktisk gjerne neste gang du kommer med en ny ide

Lenke til kommentar

Men ta Komplett.no sins oppleg. De har ju brukere som skriver in vad de syns om produkter. Om de nu hade ansatt folk till att skrive skryt om produkter som e dåliga så hade ryktet efterhand tatt in på dem. Det hade då skrivits på bl.a detta forum om att ikke stole på recensioner hos Komplett. Salget blir sämre, se bara på Lefdal o Elkjøp som mange ganger dritit sig ut på service, reklamtioner och missvisande fakta om produkten. De får och kanske borde bli kørt ännu mere på forum hur de behandlar dessa ting.

Att folk i utlandet (viss del här?) blir betalade før att bruke en produkt o sen fortelle vännekretsen, eller skriva på forum, chatter, kommer nog i framtiden att ske uanset. Men här har vi som brukere av forumet "makt" att belysa om det visar sig till o skli ut, om inte här på hw.no så kan man ju bruke flere forum om det hele blir før "korrupt".

 

Men till sist, syns hw.no är superbra. Så detta kan eventuelt bli väldigt bra.

Lenke til kommentar

Hehe, neida..jeg skal nok ikke under noen stein :D Har fremdeles noen Jarmo-piller fra OT-Baren *knaske*

 

Stiller meg litt undrene til Rakibs "peptalk". Jeg prøver ikke å gjøre noe her enn å høre fra forumsbrukere om dette var en god idè. Jeg trenger ikke hjelp med å realisere noe sådan :) Ellers takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Selvsagt vil folk kanksje være skeptiske til prisguide.no i begynnelsen når samme eiere har en nettbutikk men jeg tror ikke det vil skade troverdigheten til noen grad på lang sikt.

8160477[/snapback]

 

"Folk" er allerede skeptiske til prisguide.no med god grunn. Å skade troverdigheten mer enn den er skadet tviler jeg på er mulig.

Lenke til kommentar
Den dagen HW-nettverk oppretter et datterselskap under samme eierparaply så kan både Admin og mods. være inhabile i sine handlinger og uttalelser hva gjelder webshops og produkter.

 

Annonseinntektene vil falle, nøytraliten til HW.no mister deler av sin troverdighet ang. testing av produkter og artikkelskriving vil bli amputert.

 

Bare min personlig mening  :)

8160457[/snapback]

 

Veldig enig med jarmo her.

Har sett på silentprewiew sin side,som har sponsorer,og de har kun anbefalinger av

produkter som sponser siden deres.Troverdigheten deres synes jeg er lav,fordi de

ikke vil slakte et produkt som sponser siden deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...