MaxXRebo Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Spillet fikk 9,2 på Gamespot! Dette er ett spill som skal kjøpes, herre jemini jeg gleder meg! http://www.gamespot.com/pages/gamespace/re....php?pid=932295 Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Dette spillet var jeg så heldig at jeg fikk teste i natt, og jeg må si det er helt fantastisk!! Blir omtrent kastet ut i bossfight med en gang og kontrollerne sitter perfekt! Spillet støtter også PROGRESSIV SCAN (480p) og WIDESCREEN! Enorm tittel! Anbefales! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jepp! God of War 2 og Final Fantasy XII blir nok kjøpt til ps3. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Fikk ikke mitt i posten i dag, så det kommer vel i morgen. Gleder meg noe sykt. Tror det vil overgå nr 1 GameSpot 9.2 out of 10 IGN 9.7 out of 10 GameSpy 5 out of 5 Game Informer 9.75 out of 10 Electronic Gaming Monthly 9.17 out of 10 Yahoo! Games 5 out of 5 Worth Playing 9 out of 10 GameZone 9.5 out of 10 1UP 9.5 out of 10 GamePro 5 out of 5 Ser ut som noen nextgen titler må svette litt for å klare "årets spill" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er så galskap! Sitter å hamrer villmann i God of War no, noe har faen meg blitt løst inni PS2 kontrollen... Men håper context based actions er forbedret i 2`er. Syns dette suger ballesvette med tilsatt stram kjønnslukt i GOW. Unøyaktig og irriterende til tider. Minotaur bossen i 1`er var ikkje bare latterlig skuffende når man kom til stykket (har nok blitt skjemmet bort av SotC standarden når det kommer til boss fights) men når man ska vri stikkene i takt med det som vises på skjermen..håpløst. RE4 hadde jo fantastisk nøyaktig og lystrende context based actions i forhold God of War ser fantastisk ut på min 50", og med progressiv scan i 2`er kan det bare bli bedre, Gleder meg villmann! Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hmm aldri hatt det problemet du snakker om Mala. Var vel bare Hydra bossen som bar digg i 1ern. Er vel mer en 10 bosser i 2ern Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 nei samme her har ikke hatt problemer med context based actions og minotaurbossen gikk.. ganske greit på god mode jeg vant til slutt men ares og kratosklonfighten var helt sinnsvak. Men hydra var nok den beste... men for lett selv på god mode. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Å slite skolten av Medusa i GOW var ikke helt lett siden enkelte ganger oppfatta ikke spillet hva du gjorde med stikka så det endte med at jeg måtte bestille ny kontroll til PS2en min Men koser meg med GoW så blir vel en investering i GoW2 snart, samt FFXII. SotC er dog noe av det beste innenfor context jeg har spillet. Presist og helt konge. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 regner med at god of war 2 kommer til postkassen min i morgen, ble sendt fra videogamesplus.ca på onsdag gleder meg veldig, det første spillet var jo fabelaktig. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 regner med at god of war 2 kommer til postkassen min i morgen, ble sendt fra videogamesplus.ca på onsdag smile.gif gleder meg veldig, det første spillet var jo fabelaktig. Heldiggris.. ligger et døgn bak deg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 SotC er dog noe av det beste innenfor context jeg har spillet. Presist og helt konge. 8161185[/snapback] Litt OT, men er du nøgd med SotC? Eller for å si det sånn, sier du deg enig med mine inntrykk a spillet som eg postet her på forumet ? Eg er SotC fanboy du kan egentlig si ka du vil Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Litt OT, men er du nøgd med SotC? Eller for å si det sånn, sier du deg enig med mine inntrykk a spillet som eg postet her på forumet ? Eg er SotC fanboy du kan egentlig si ka du vil 8161628[/snapback] Tja, kan vel si meg litt fornøyd da, spillet har robbet meg for både penger og fritid men det driter jeg i. Å få frysninger for vær kollos som går i bakken, samt den miksa følelsen av var dette rett eller galt av meg, er det som gjør spillet fantastisk. Samt at aldri har en verden med så lite innhold virket så virkelig og i livet. Samt at hesten oppfører seg som en hest. Ganske enkelt, im in love Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Godt å høre Ja det er ein sann fryd og ri over slettene med Agro. Utrolig animasjoner og vel så det. Så er det musikken. Endret 15. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Gleder meg til GoW2 går litt ned i pris Jeg kjøpte eneren til full pris fordi jeg var så utrolig spent (og det skuffet ikke). Men nå har jeg Zelda å spille på, så jeg har ikke noe hastverk med å skaffe meg GoW2. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Gleder meg til GoW2 går litt ned i pris Jeg kjøpte eneren til full pris fordi jeg var så utrolig spent (og det skuffet ikke). Men nå har jeg Zelda å spille på, så jeg har ikke noe hastverk med å skaffe meg GoW2. 8162069[/snapback] Link har sverdet sitt. (standar sverd) Kratos har "Blades of chaos" Bottom line. Kratos kicks ASS! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kratos er bare barnrumpa i forhold til Link, som har svinget sverdet med presisjon i 20 år. Bottom line: Link OWNs Kratos Hehe, vedder på at dette blir det skitkasting av. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Skal si PS2 kjører på med mesterverk på mesterverk nå om dagen. GoW2, Okami, FFXII... Det HASTER ikke med PS3, for å si det sånn GoW2 har jammen nydelig grafikk for å være PS2-tittel. Jeg trodde virkelig ikke det kunne presses mer enn det de gjorde i eneren, men dette er jo regelrett fantastisk! Dette spillet skal anskaffes ved første anledning, for det SER virkelig perfekt ut. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Noen som har sett Kratos-Ladies Man-traileren på Gametrailers.com? Er det virkelig in-game? Hvor spesielt er egentlig det spillet? :!: Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Den med de to damene i basenget? Den var ikke med i demoen jeg testet, men den er sikkert med i retail versjonen. De hadde jo med en i 1ern, du får helse og orbs til å oppgradere våpene dine, for å gjøre damene "glade" . Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Da fikk gow 2 i posten, helgen er sikkret med andre ord. Har spilt i litt over en time nå. Trodde ikke det skulle klare å levere men herregud det er bare helt sykt. Gled dere Endret 19. mars 2007 av Toreal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå