Gå til innhold

Finnes det 32" Lcd tver med 1080P ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sharp har hvertfall to modeller, men spørsmålet er egentlig hva som er vitsen. I denne størrelsen er det omtrent umulig å se forskjell på 720p og 1080p, og skjermene er selvfølgelig en del dyrere enn de fleste andre 32".

Sharp Aquos LC32GP1U 32" 1080p:

http://www.amazon.com/dp/B000NKAYWG/ref=no...WG&linkCode=asn

Sharp Aquos LC-32D62U 32" 1080P:

http://www.nextag.com/Sharp-AQUOS-LC-32D62...980/prices-html

Lenke til kommentar

Ja det er vanskelig å se forskjell på vanlig bilde, men skal bruke den sammen pc, dermed er det en stor forskjell. Men får se litt næremer på det. Hvis det blir mye dyrere i norsk pris venter jeg en stund.

takk for kjapt svar forresten!

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Ah, ved bruk av pc gir det mer mening selvfølgelig. (Det blir en dyr monitor da, hehe) Jeg vil tippe vi i første omgang snakker fra 15.000 og oppover ca, selv om dette er rene antakelser fra min side. Men det er klart at disse vil falle raskt i pris, og at det vil bli mer vanlig med 32" 1080p når produksjonskostnadene blir billigere. :)

Lenke til kommentar
Ah, ved bruk av pc gir det mer mening selvfølgelig. (Det blir en dyr monitor da, hehe) Jeg vil tippe vi i første omgang snakker fra 15.000 og oppover ca, selv om dette er rene antakelser fra min side. Men det er klart at disse vil falle raskt i pris, og at det vil bli mer vanlig med 32" 1080p når produksjonskostnadene blir billigere.  :)

8159715[/snapback]

Ja tror jeg venter med kjøpet. Som du sier tar det nok ikke lang tid før det faller i pris og evt blir den nye standarden fremfor 720p.

Lenke til kommentar
Hva med en 30" fra Dell med 2560 x 1600 Pixels til 10 lapper pluss moms? Fullere Hd finner du ikke  :D

Nå er jo dette en dataskjerm og ikke en tv, men hvis den hovedsakelig skal brukes til pc så kan du jo heller investere i et godt tv kort  :thumbup:

8160743[/snapback]

Hehe, det er jo en mulighet. Men skal også kunne se film på tven, og da tror jeg Dell sin 30" må vike unna for tvene som er mer egnet for det :)

Lenke til kommentar

Har lett etter det selv kun funnet disse:

To fra Sharp ja

Blir vel standard etterhvert... :cool: 1080p altså

Kommer sikkert ikke til Nårge... :ohmy:

Er vel heller ikke riktig at 1080p gir det beste bilde, særlig ikke på 32"?

Endret av Cubus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...