Joachim_F Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 I følge nettbutikken play.com kan vi se frem til en etterfølger til grøsserspillet Condemned. Les mer Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Dette kan bli spennende Slutten på 1'ern var jo kjempekult, uten at jeg skal si noe mer om det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 1 ern var så nervepirrende og jævlig og med ein slutt som ber om ein oppfølger...gruer/gleder meg sinnsykt eg! Klart ein av de beste lanseringspillene til konsollen når den kom. Muligens eit av de beste spillene ute på platformen syns eg. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Så dere likte Condemned? Var ikke videre imponert over demoen. Tror jeg håpet på at det skulle være litt bedre "bevis samling" Det er vel på billing salg nå, så kanskje jeg gir det en sjanse til Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har ennå ikke kommet meg gjennom enern. Nervepirrende spill altså! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Condemned var helt genialt! Håper virkelig de lager en toer. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 1 ern var så nervepirrende og jævlig og med ein slutt som ber om ein oppfølger...gruer/gleder meg sinnsykt eg! Klart ein av de beste lanseringspillene til konsollen når den kom. Muligens eit av de beste spillene ute på platformen syns eg. 8160723[/snapback] Jeg er 100% enig i alt du sier! Jeg klarte nesten ikke spille spillet alene. På slutten måtte lillebroren min være med Har aldri vært så nervøs når jeg har spilt et spill, som når jeg spilte Condemned. Spillet er sinnsykt bra, men jeg bare gleda meg til å bli ferdig med det, så jeg kunne blunke igjen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Enig at spillet var noe nervepirrende, men jeg synes spillet er altfor forutsigbart. Utrolig lett å vite når det kommer noen/noe, synes jeg. Litt "off topic." Endret 15. mars 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jo det er sannt det Bill. Men tingen med Condemned, var at lydene og brettene gjorde at det konstant var ein overhengende klamhet og usikkerhet heile veien igjennom(syns eg da). Eg elsker og bli skremt så det er sagt, men det avr liksom det at eg aldri spillte spillet særlig lenge om gangen. Så hadde det seg alltid slik at spillet alltib blei spillet på kveldstid i mørke Sånn det skal vere det Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg spilte det heller aldri særlig lenge av gangen, unntatt helt på slutten, for da VILLE jeg bli ferdig. Husker jeg så meg rundt konstant, og hadde så og si alltid ryggen mot veggen, så sant det lot seg gjøre :!: Håper virkelig Condemned 2 blir like bra som 1'ern. Lurer på hva som skjer der. Det kan vel ikke bli så mye mer sinnsykt enn det var i 1'ern. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jo det er sannt det Bill. Men tingen med Condemned, var at lydene og brettene gjorde at det konstant var ein overhengende klamhet og usikkerhet heile veien igjennom(syns eg da). 8161885[/snapback] Sant det, men det gjaldt nesten bare første gangen, føler jeg. Mulig jeg har spilt under feil omstendigheter. Om man virkelig vil bli skremt så må man, som du sier, spille i mørket og helst når du er alene. Det har ikke alltid jeg hatt mulighet til. Gleder meg uansett til en eventuell toer. Selv om det kanskje ikke ville bli revolusjonerende nytt, så har jeg tro på at spillet kan gi enormt mye glede (og uhygge). Lenke til kommentar
koronag Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Meget bra spill, så en oppfølger skal kjøpes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg