Gå til innhold

Sony dønn desperate?

nero78

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dem er rimelig desperate når de gir med 3 spill og film når du kjøper ps3 sier nå jeg. Ser det er tilbud overalt med masse spill og filmer. Hvorfor ikke bare lansere den uten noe tillegg så den blir billigere? Desperat sier nå jeg...

8159331[/snapback]

:!: Heh, ikkje akkurat den skarpaste analysa eg har lest i dag...

Det er då heilt normalt at butikkane selg "bundles" av denne typen. Spel og filmar er ting folk gjerne skal ha saman med PS3-en, so då er det naturleg å tilby pakkar med "alt ein treng".

Om du fekk med ein PS3 når du kjøpte vaskemaskin, kunne det kanskje vere eit teikn på desperasjon.

Kay

Lenke til kommentar

Så Nintendo var dønn desperate da de "bundla" sammen konsoll med TP?

Er ikke Sony som bundler sammen men utsalgsstedet. Kjent metodikk for å selge flere konsoller. Et tilbud som ser rimelig ut men som egentlig koster det samme som om du skulle kjøpt spillene for seg.

No Sony's fault her :)

Lenke til kommentar

Lurer på om alle fanboyene under 18 år her (ca. 90% av alle innleggene) skal svare på det jeg spurte om og ikke bruke all energi på å shit kaste. Eller kanskje dere ikke klarer det? Svare på et spørsmål på en ordentlig måte?

Lenke til kommentar
Lurer på om alle fanboyene under 18 år her (ca. 90% av alle innleggene) skal svare på det jeg spurte om og ikke bruke all energi på å shit kaste. Eller kanskje dere ikke klarer det? Svare på et spørsmål på en ordentlig måte?

8162487[/snapback]

La meg svare på spørsmålet ditt:

Sony har lansert konsollen uten medfølgende spill, det er opp til hver respektive butikk og lage bundles.

Det tar sikkert ikke lang tid før PS3 selges i bundle fra Sony. Microsoft har allerede kommet ut med bundle, premium + GeoW.

Så hvis du misliker tilbudet til butikken som selger bundle, kan du alltids kjøpe PS3 på en annen butikk.

Case closed.

Lenke til kommentar

8162487[/snapback]

99% av de som er her inne er eldre enn deg. Når du skriver på denne måten tar vi deg 0% seriøst. Er ikke noe å svare på. Fordi dette er en elendig tråd. Sony bestemmer ikke bundles. Ferdig.

Du sier vi skal oppføre oss når du sier alle av oss er under 18. Bra fyr, dobbelt moral? ;) Ta deg sammen gutt. Du er opptatt av å flame Sony. Det vet alle. Denne tråden er noe av det værste jeg har sett på lenge.

Vær så snill å steng den. Trådstarter har ikke peiling

Endret av henrikr
Lenke til kommentar

8162487[/snapback]

Dette er trolling i praksis og dette er langt fra eneste innlegget i denne tråden som er det. Er vel 90% ;). Hele tråden er gjennomsyret med unødvendige provokasjoner og off topic. Ønsker du konstruktive svar så stil konstruktive spørsmål fremfor å prøve å hisse på deg en haug med brukere på denne måten her. IKke prøv å bite hodet av de du spør. Men så er du langt fra alene om å skape dårlig stemning i denne tråden her.

henrikr, Essspen, tidus2k4, cyberPanda, morten111340, _dAwn_ og thehazen kan spare oss for iditioske "for en teit tråd bladibladibla" innlegg. Mener man en tråd er teit så hold dere unna eller rapporter den. Ikke troll på den måten her.

Nå liker jeg ikke å gi en slik offentlig reprimade, men her tok det helt av og folk må snart lære seg å skjerpe seg i konsolldelen av forumet. Dere kan gjerne skrive ut bilde av meg, henge det opp og hive dartpiler på det men jeg prøver her bare å banke gjennom det at Dere med slike innlegg (og Dere er langt fra alene) er gode bidragsytere til å dra forumet ned i søla. Hold dere til det konstruktive, noe jeg tror Dere gjør i 99% av tilfellene. Jeg ber på mine knær om dette her (eller det er en liten løgn, jeg ligger langflat på sofaen).

Ta det som et godt råd. Jeg er glad i Dere alle sammen, men jeg får seriøst grå hår av å lese slik som dette her. Migrene også. Så om ikke annet, så tenk på denne stakkars moderatorens sviktende helse :)

Vi skal bedrive meningsutveksling på forumet. Ikke flamekrig, flamebaiting og spamorgier. Vis hensyn og vær så vennlig å bruke rapporteringsknappen. Om det virkelig frister å slenge ut en frekk off topic kommentar eller litt flaming (ja det kan være fristende til tider), ta et godt råd fra denne mannen her;

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
STFU-Arnold.jpg

Dotten ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...